Jag E Korkad.

 

I fredags så hade VBD3L en liten segerfest. Det vår mycket sång och dans. I bakgrunden så körde vi Schlagerfestivalen. Jag kommer ihåg att Perrelli var svartvit i början av sitt nummer. Men jag vågade inte påpeka det till grabbarna. Trodde att det var jag som såg svartvit efter ett glas Rock'n Roll Juice. Idag såg jag reprisen på programmet.  Puhh, jag hade rätt. Hon var svartvit.




Idag har jag gjort om ett misstag som jag alltid gör när jag E sjuk. Jag har ätit Läkerol som godis. Ett litet tips till Er. Gör inte det. Magen mår inte så bra av det.




Jag E korkad. Trodde att min Dammsugare var sönder. Men det var bara påsen som var full. Med lite eftertanke så borde jag som Singelkille ha fattat det. Klart att påsen blir full när man inte .....Stoppar där. Sorry. Får nog skylla på febern.




Nu ska jag sova bort en timme av mitt liv. Sen ska jag hämta mina kärlekar på dagis. Hoppas att dom är i form. Pappsen orkar inte med en kaoshelg.

 

Kommentarer
Postat av: syrran

du får ta å krya på dig :)

2008-03-07 @ 19:14:46
Postat av: Libanalvilde

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback