Två nya sköna lirare.

Eftersom jag E så jävla kass på datorer så har jag inte uppdaterat mina länkar på ett bra tag. Men nu har det tillkommit två st nya länkar. Niklas Malmgren är en härlig snubbe som borde finnas med på allas länkavdelningar. Killen har en härlig ironi. Dessutom så har vi mycket gemensamt. Vi har båda två sprungit i en stor uppförsbacke ett tag nu.



Den andra killen är Mikael Sjöqvist. Också han en helskön lirare. Har coachat mot han ett antal gånger då han stod i Mullsjölonas bås. Då var det krig. Micke kan verkligen blogga. Han får alltid till det. Ska bli ett nöje att följa dessa båda herrar.




# Kom precis hem från doktorn. Början på lunginflammation löd domen. Så trött på skiten. Har inte tid med det här. Bara att börja käka tabletter igen. Puhhhhhhhh.




# Dagens tips. Warberg-Balrog 9-5.




# Ikväll tokhejar jag på Inter. Enbart för att Innebandydåren hejar på Pool. Han har tråkat mig duktigt sen Pool slog Westham med 4-0.



# Snart så släpper Håkan Hellström en ny platta. Jag väntar som ett litet barn på julafton.




# Imorgon släpper 27 an en lista över 10 st vinnarskallar. Ska bli kul och se hur många Haningekillar som är med på listan. På min lista ligger iallafall en Haningekille på förstaplatsen.

 

Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Jag är hedrad! Nästan rörd till tårar...:-)

Postat av: I i ume

Innebandydåren har KOLL. Kändes ok att vara Poolare igår *ler*
Skulle du inte skriva en krönika på IBM?????? VAR är den då?
Febrig /Ingrid

2008-03-12 @ 19:50:23
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: #67

Men Koppen, har du lämnat Lindome? På meritlistan i IB-magazinet står det att du tränar Mölndal!!

2008-03-13 @ 13:20:40
Postat av: Anonym

visste du att när man söker på mikael lindqvist på google så ligger du på plats 3, inte dåligt :)
ja ja jag har långtråkigt, måste ju roa mig lite :)

2008-03-13 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback