Hoppas att du har sju liv kvar.

Hjärtat slog en volt. Gick in på Magget. Där ser jag en bild på Nystrand/Råsbrink med överskriften ?Comeback?. Klickade in och läste. Puuuuuuuuuhhhhhh det var Råsbrink som ville tillbaka. Blev ett tag orolig att dåren Nystrand skulle göra comeback.

 

Ses i smögen Nystrand. Då får du klappa på mig.



# Ingen bra dag. Min vän sedan tio år tillbaka for idag till katthimlen. Kände mig som Judas när jag gav han en sista kyss. Nu ska jag städa bort hans grejer. Japp, klart att det kom en och annan tår i ögat. Farväl Kissen, tack för allt.

Kommentarer
Postat av: syran

smyfft. jobbigt sånt där :( ingen som kommer ligga å bita/slicka mig i håret nästa gång jag kommer på besök

Postat av: David Jansson

Jag vill inte verka morbid, men:

Är det andra gången katten dör?

2008-05-23 @ 12:23:26
URL: http://www.klubbhuset.eu/blogg
Postat av: Koppen

David: Låt mig sörja. Hmmm, just det ja, det är ju nio liv dom har. Vaket.......

2008-05-23 @ 13:59:27
Postat av: ;-)

going, ingen är som du....

2008-05-26 @ 13:00:21
Postat av: Niklas Halmstad

Starkt gjort att som ledare för ett landslag tycka att det är ok att förlora ett VM ibland...

http://www.innebandy.se/templates/page____93281.aspx

Kanske något för Lagerbäck att läsa på inför EM ????

2008-05-26 @ 13:21:30
Postat av: Abdirahmanvilde

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2009-08-05 @ 08:19:44
URL: http://abdirahmanvilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback