Kommer om en kvart.

Kärlek på tv. Eller Så ska det låta kanske programmet heter. Tänk om man fick en chans att vara med där. Skulle briljera fett.



# Tog med mig ungarna på lite bandy idag. VBD3L eller E det VBD2L lirar cup. Denna gången utan tränaren i båset. Det blev en övertygande 6-1 seger. Efter matchen fick man frågan. E det inte bättre att vi lirar utan dig? Vad ska man svara på en sån fråga?



# Vädret är kanon i Götet. Lek och stoj på gården stod på schemat. Ebba ville lira bandy. Så vi tog med oss klubborna och bollarna ner till planen. Emil börjar få grymma skott. Idag fick han på en super pärla som träffade Ebba i pannan. Prinsessan började att lipa. Emil skyndade dit för att trösta. Efter att vi hade trösta henne så säger Emil.



?-Vilket skott Pappa. Ett hårt skott rakt i pannan på Ebba. Nog det hårdaste skottet idag.




Bara att hålla med killen.




# Kul med polare som läser bloggen och tar den på allvar. Anton ringde mig kl 12.00.



Anton- Tjennnna, hur mår du koppjävel?

Jag- Inget vidare.

Anton- Förstod det. Kommer och hämtar dig om en kvart. Bjuder på lunch.

Jag- Okej, låter bra.



Tack Anton.




# Nästa helg blir det en repa till gamla hemstaden. Örebrolän ska en Innebandydag i Idrottshuset. När frågan kom om jag ville vara coach för ett av lagen så svarade jag ja direkt. Alltid gott att komma hem.



# Imorgon ska vi på kalas. Blir väl en tokig dag på bushuset.



Ha det gott, må bra, Kärlek till Er alla.

 

Kommentarer
Postat av: nr 9

Ha en trevlig lördag och glöm ej det viktigaste till kalaset, 2 panodil 1 par hörsel proppar samt en GT.
Ha en trevlig helg kompis.

2008-05-03 @ 01:05:02
Postat av: Oggy

Kan du styra biljetter, om det behövs? Jag vill gärna komma och se... //Oskar

Postat av: Hannes

Det borde gå att fixa så du kan få vara med i så ska det låta.
KLockren skulle du vara

2008-05-03 @ 18:09:50
Postat av: syrran

du får höra av dig om tiden på lördag, eddy vill träffa morbror :)

2008-05-03 @ 20:45:29
Postat av: Lauritzkaia

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-09-15 @ 10:59:22
URL: http://lauritzkaia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback