Personligt..................

Vart ska jag börja? Tankarna flyger runt i min knopp. Har sovit en timme i natt. Tillslut så tog jag på mig kläderna och gick ut på en lång promenad. Alla som någon gång har separerat vet att det finns bra dagar och dåliga dagar. Själv så är jag en sådan person som anklagar mig själv för att förhållandet sprack.



Mina vänner frågar mig alltid hur läget är. Jag svarar alltid bra. Man vill ju inte lägga nån skit på sina vänners axlar.



Att vårt förhållande inte höll berodde inte bara på en sak. Men en av sakerna som vi var dåliga på var att prata. Nu sitter ni som känner mig förmodligen och garvar. Men så var det. Jag var kass på det.



Efter att jag tagit min morgonpromenad så bestämde jag mig för att göra en sak som jag inte har gjort på nio år. Tänker inte dela med mig av vad jag gjorde men jag kan säga att det känns bättre nu. På promenaden så tog jag en del beslut som jag tror kommer att göra mitt liv bättre. Nu gäller det bara att hålla dom. Det blir en tuff match. Kanske den tuffaste i mitt liv. Behöver nog en coach som kan hjälpa mig med vissa bitar.




# Som ni ser så har det blivit mindre Innebandy här på bloggen. Vilket är helt medvetet. Orkar inte med skiten just nu. Har viktigare saker att uträtta.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag tänkte berätta lite om min blogg. Jag arbetar otroligt mycket med min självkänsla och coachar både mig själv och andra i min blogg. Du får även följa mig i min vardag och i andra tankar. Varmt välkommen in! Släng gärna in en liten kommentar också. Har du något speciellt ämne du vill att jag ska ta upp så är du också jättevälkommen att säga det! Det vore kul! Pernilla

Postat av: Mona

Kämpa på!
Vi hamnar alla i svackor där vi behöver få stöd och "prathjälp" av någon som kan hjälpa oss framåt.

2008-05-01 @ 16:30:10
URL: http://monaspusselbit.blogg.se
Postat av: ann catrin karlsson

lycka till har inte glömt bort dig
kollar in dig på bloggen .HOPPAS allt
blir bra för dig
kram faster

2008-05-01 @ 18:28:53
Postat av: syrran&eddy

vi finns alltid här om de e nått.
många kramar från oss :)

2008-05-01 @ 18:29:41
Postat av: Strellan

Ta en paus över sommaren så att blogglusten kommer tillbaka lagom tills nästa säsong börjar. Jag vill ju ha något bra innebandymaterial att läsa även under nästa säsong.

2008-05-01 @ 20:10:57
URL: http://innebandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback