Heja Eldkvarn.

Nu laddas det för match. Ska snart bege mig till Almåshallen. Räknar kallt med tre nya pinnar ikväll.



# Igår var jag på en mingelfest. Mölndalskommun bjöd alla ledare i kommunen på mat och uppträdande. På scenen stod Eldkvarn och Barbados. Måste säga att jag gillar Eldkvarn. Det E nåt spec med Plura.


# Så vad har hänt? Jo Henke tränar med Helsingborg. Jag som trodde att det var ett skämt. Erkänner också att jag vet inte på vilket ben jag ska stå. Visst e det coolt om han går in i laget. Men E det bra? jajajaja tar det när det kommer.


Landslagets trupp innehöll många överraskningar för mig. Räknade till hela åtta överraskningar. Då menar jag gubbar som inte hade fått vara med i min trupp. Tur för dom att det inte är jag som sitter vid rodret. Ska bli intressant att följa wm. Hoppas att vi går till final...


Shit jag har ju glömt att spela Europatipset. Måste dra. Lovar en blogg ikväll. Om vi nu inte förlorar. Då kanske jag E ledsen ikväll.

Kommentarer
Postat av: den förlorade dåren

verkar inte bli nån blogg kväll... Ni ligger ju för fan under med 1-6 just nu... :(

2008-11-15 @ 17:34:35
Postat av: Anonym

Hur gick det på matchen?

Mvh Han med två armar.

2008-11-16 @ 08:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback