Krisen i Warberg.

Tack. Äntligen en seger. Men vilken match det blev.


Ett tag tänkte jag att det vore nog fan bättre om vi inte hade några domare idag. Jag kommer ju aldrig att komma hem. Det måste ha varit v-rekord i avblåsningar. Jag tror inte att tiden rullade längre än 30 sekunder på hela matchen. Nåja, matchens jobbigaste situation jämnade dom ut fint.


En Alingsås spelare slog vår målvakt över fingrarna (vilket inte E så smart att göra i våran hall). Han åkte i golvet och dansen var igång. Det slutade med en femma till oss och ett röttkort på deras målvakt som sprang 40 meter på den utmärkta tiden 4 blankt. Killen som startade allt klarade sig. Blir så trött.


Kan tänka mig hur Helsingborgsledningen kände sig när fegisen i Dalen klarade sig och Nede fick rött. Beställningsjobb?


Varför klarar sig alltid Dåren som startar skiten?


Hur som helst orkar inte älta skiten. Jag är glad att vi vann. Men grinig på hur svårt vi har att avsluta matcherna. Nu ledde vi med 6-2, och tappade till 6-5. Onödigt spännande om ni frågar mig.


Alingsås hade några sköna lirare. Skönt tugg när det dansades. Tycker att deras ledare och de flesta spelare skötte sig galant. Dom var trevliga att lira mot. Önskar dom All lycka i serien.



# Men nu måste det väl ändå vara kris i Warberg. Dom har ju torskt nästan lika många matcher på en vecka som dom gjorde på hela förra året. IRONI..... Min chef har lagt ett möte på måndagkväll. Måste hitta på en ursäkt. För jag vill sitta hemma i soffan och kolla på WIC-AIK. Jag tror nämligen att det bli en riktigt bra femsetare.Jag tippar 6-3, 4-6, 5-7, 6-2, 6-1.


# Nu ska jag titta om jag satte Geniets säkra dubbel 3-6 idag.


Natti Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Zebulon

Lovar att spara en korv till nästa seger.

2008-10-18 @ 22:11:28
Postat av: Anonym

Hehehehe. Vore smaskens.

2008-10-18 @ 22:39:24
Postat av: ibk 15

säker på att vår målis hade den utmärkta tiden 4 blankt? =)

2008-10-18 @ 23:15:51
Postat av: Koppen

IBK 15: Nej det E jag inte. Jag E nog mer säker på att du hade kramp...Eller????



Bra lirat.

2008-10-19 @ 07:42:56
Postat av: roos

jag tippar att pålle var med på "dansgolvet"

2008-10-19 @ 12:21:39
Postat av: Koppen

Roos: Fegt att spela på favoriten.

2008-10-19 @ 16:13:48
Postat av: ibk 15

hahaha!!! Missa mycket av försäsongen, lätt att krampen smyger sig på då=)



Kallas även rutin ;)

2008-10-19 @ 19:40:00
Postat av: Oggy

Klart vi ska dricka öl tills vi blir snygga i jul! Vad annars?



Blir kidsen med i jul?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback