Grattis Fam Emanuelsson.

Det  E storm i stan. Vet inte om jag vågar gå ut idag. Hur som helst så måste jag ut. Vi har ju match. Idag är vi ett riktigt trasigt lag.


Steve- Skadad
Linus-Skadad
Pålsson- Bortrest
Meyer-Bortrest
Mackan-Skadad
Anglerot-Bortrest



Och så har vi Robban. Imorse när jag satte på telefonen så kom det ett meddelande.




Hejsan. Nu jäklar har jag blivit Pappa. Sitter man på förlossningen med min dotter. Känns helt sjukt. Så jag kommer inte att spela idag.



Nästan så att man kan kalla det ett gilltigt skäl. Alltid kul att läsa sms när polare har blitt Farsor. Jag lyfter på hatten och säger Grattis till Fam Emanuelsson.


Sju man borta alltså. Oj vad vi kommer att få kämpa för tre pinnar idag.


# Spelet har gått bra i EC. Har fått in 9 raka matcher. Eller 10 av 11. Chansade på Warberg igår mot SSV. Idag tar vi nya tag.


# Sverige mot Portugal. Kan väl bara sluta på ett sätt. Men jag hoppas att Sverige kan ta en riktigt stor skalp. Kom igen KIM.


# Idag längtar jag hem till Örebro. Har inte varit där sen i sommras. Får nog snart ta en liten tur till lillbyn.


# Fredrik Holtz E sjukt bra. Vilken slitvarg. Kan Inte landslaget värva han från Tyskarna. Vi behöver en sådan spelartyp. För visst kommer mobbingen av "Poeten från Bagis" att fortsätta. Vore ju dumt med lite hjärt i BlåGult.


# Nu ska jag ladda för matchen. Kom igen Lindome...........



Kommentarer
Postat av: D?

avgå. avgå nu. nu.

2008-10-11 @ 12:36:29
Postat av: syrran

Ja, visst e de dax att komma till Örebro snart.

Själva tar vi oss dit på tisdag å firar morfar som blir 90 :)



kramar syrran å Eddy

2008-10-11 @ 16:11:30
Postat av: Anonym

Örebro behöver en dos av "de underbara blå"....Gbg har haft ensamrätt alltför länge! A.

2008-10-11 @ 22:44:55
Postat av: David

Du koppen, min tips av er som 9a i serien kanske inte var så jäkla fel ändå, ni övertygade i premiären men sen har det inte blivit några poäng. du skulle nog inte varit så kaxig inför serien även om det är långt kvar men kämpa på.

Postat av: Anonym

Tack A.





David: Vi får la se.

2008-10-12 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback