Kalle Anka i förbundet har två dagar på sig.

Fredag. Allt känndes såååå bra. Var på väg till Dagis, då jag fick ett mindre roligt telefonsamtal. Med tårar i ögonen så hämtade jag änglarna. Efter några sekunder så frågade Emil mig om jag var ledsen. Jag svarade ja. Livet E bra konstigt.


Ber att få återkomma till samtalet. Helst om några år.



Jag är glad att jag har kidzen ikväll. Dom ger mig styrka. Vi ska mysa med chips ikväll. Gött E Det.



# Challengers-Lindås. Räkna med mig framför datorn. hade gärna varit där. Men mys med Kidzen går före.



# Hade tänkt att skriva några rader om Kalle Anka. Nej inte den riktiga. Utan om några Lallare i förbundet. Hur fan tänker ni? Ni har två dagar på Er att be om ursäkt till min vän. Annars så ska hela InnebandySverige få veta hur ni jobbar med våra bästa domare. Som sagt TVÅ DAGAR............


# Folk som utnyttjar sin makt E bland det värsta jag vet. Man ser så lätt när någon sitter på fel stol. Att det dessutom är olika regler på samma ställe får mig att må illa. Lovar som sagt att återkomma i ämnet om två dagar om min vän inte får en ursäkt.


# Nu E det dags att gå in i verkstaden och hoppa i sängen. Ebba och Emil brukar somna gott efter lite fribrottning.



Kommentarer
Postat av: syrran

hörde om samtalet :(

vi finns här om de e nått. puss å kram från Köping

2008-10-18 @ 12:35:49
Postat av: pillan

ville bara skicka en kram!!

2008-10-18 @ 14:39:37
Postat av: Niklas Malmgren

Hur är det med dig min vän?

Ring om du vill snacka!

2008-10-19 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback