Dårarna lurade mig.

Puhhh, äntligen Måndag. Gött att komma igång igen. Helgen var mycket trevlig. Dåre 4 hade ordnat en liten tillställning tillsammans med sin bror. Mitt problem var att alla dårarna var bjudna. Framåt småtimmarna så kom dom på att dom skulle ta ett "Firmakort". Nån föreslog att jag skulle vara med på kortet. Snäll som man E så ställde man upp. Fem sekunder senare så satt man fasttejpad runt en pelare. Jag kan säga så mycket att man sitter rättså hårt fast efter en rulle silvertejp.


Ögonbrynen ser la så där ut. Det följde med lite hår när dom drog bort tejpen.Nåja, man får tåla leken som man har gett sig in i.


Det blev även några sköna kommentarer på festen. Bla, så sa Steve följand till Ella.

- Fan Ella, du var i Tyskland igår, och idag åker du till glashuset. Du E ett riktigt geni.


Bjuder här på en repris av Dåre 3.

Steve- Dåre, var ligger min flaska.

Dåre 3- Den ligger i den tomma påsen på sängen.



Igår så fick Emil välja precis vad han ville göra. Han valde att ta en sväng till skogen. När vi är påväg dit så föreslår jag ett besök på Liseberg. Emil jublade. Lyckat är nog bara förnamnet. Vi hade en kanon dag.


Kommentarer
Postat av: Nikls Malmgren

Stabilt!



Säg som det är nu koppen, du va ine så sugen på en dag i skogen... ;-)

Postat av: Dåre 2

Om rätt ska va rätt så var det jag som sa den floskeln.

Vill ju inte att någon annan dåre ska få skulden

för min dåliga scvennska.....

2008-09-01 @ 11:23:16
URL: http://sv.wikipedia.org/wiki/Silvertejp
Postat av: Dåre 3

Tack, Dåre 2. Koppen ändra feltrycket tack!

2008-09-02 @ 18:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback