Det är så gott.

Alla som nån gång har hållt på med idrott vet hur det känns när man E inne i zonen. Igår mötte vi Tygriket, ett tippat topplag. Vi ger 35 gånger fläsket för en serieseger. Tygriket ger 7 gånger. Efter halva matchen så ledde vi med 9-1. Wow. Matchen slutade 9-5 till oss. Bragd? Nja inte enligt mig. Tyckte att 2.35 var ett bjudodds igår. Men men men, det svänger fort i bandyn.


Hur som helst så var det ett stort nöje att coacha VBD3L igår.


Tygriket var ett gott gäng. Ödmjuka som satan. Helt ärligt så hoppas jag att det går bra för dom.


# Idag blir det Åby. Jag ska hålla i slantarna. Ebba ska få rida lite ponny. Emil ska vara sheriff.


¤ 9-1 efeter halva matchen i en premiär. MAGISKT.


# Dårarna hade gjort en flagga. " Avgå Koppen". Ok, jag ska tänka på det.


 Det är inte lätt att va Ödmjuk.

Kommentarer
Postat av: #3 TT

Stort grattis till segern och lycka till i fortsättningen. Vi tar er i returen ;)

Postat av: Koppen

Tack. Klart att ni gör. Vi hade bara tur. Kör hårt 3 an...

2008-09-22 @ 15:40:16
URL: http://koppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback