Kärlek på fredag.

Kom precis hem från en korpmatch i fotboll. Shit vad andra assist man får när man har Tobbe Lindroth rollen. Det blev seger med tre kassar. Kommer inte ihåg om det blev 6-3 eller 7-4. Nåja, matte är ju inte min grej.


# Ikväll vinner Frölunda, Färjestad och Linköping. Spelkontot växer. Vilka sköna odds jag hittade i helgen. Jag E kung på daminnebandy. Falun och Rönnby gav mig klirr i kassan. Tack ska ni ha.


# Tänk Er att jag var på Åby i helgen utan att spela ett enda lopp. Hade full koll på ungarna hela tiden. Ebba och Emil red Ponny. Ni skulle ha sett deras face. Säger bara Lundell "Lycklig Lycklig Lycklig".


# På fredag smäller det. Håkan Hellström bjuder oss Göteborgare på ett gratis gig. Det rycktas om att afterworken ska hållas hos mig. Vilka ska med? Dala och Roos E klara. Genit likaså. Bara skriva under på kommentarena så jag vet hur mycket käk jag ska laga. Minns mitt första Håkan gig. Kärlek var namnet. Har nog sett han 7-10 gånger. Han levererar alltid. Precis som Niklas Jihde....................000000000000000000.......................................Vakna mannen. sässen har börjat.


# Fredrik Holz är riktigt bra.


# Tack. Där gjorde Frölunda 2-1.


# På Nordicbet hittar man fina odds. Har lagt några rubel på Outlaws i derbyt. Kom igen nu Jansson. Känn ingen press. Gör ditt jobb bara.


# Falun, Rönnby, Mjölby. Tack igen.


# Samma till Pixbo IBF och Bollstanäs.


# Inget tack till Helsingborg och AIK.


# Nej nu måste jag äta. Får gå och titta vad kylskåpet bjuder på idag.

Kommentarer
Postat av: Karsk

Gött att du spelade på oss. Jag vann lite på er. Lycka till i fortsättningen.

2008-09-22 @ 21:18:19
Postat av: Koppen

Tack det samma.

2008-09-22 @ 22:27:09
Postat av: David

Outlaws är pissdåliga, där bränner du dina stålar, mot Hundarna har de ingen chans tyvärr..Imponerande premiär, fortsätt ni så kommer ni mkt bättre än mitt tips hehe. :)

Postat av: håkan?

vart spelar han på fredag?

2008-09-23 @ 19:17:42
Postat av: Koppen

Liseberg "SÅ KLART".

2008-09-24 @ 06:50:58
URL: http://koppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback