Nu jävlar.

Fjäsk/Fusk/Jäv fick jag i en kommentar. Fattar ingenting. Ufot som la in den kommentaren känner nog inte mig. Men visst E det gött att ha bra domare.


Tydligen så ger vi 2,35 i odds på Nordic. Bjudodds om ni frågar mig.


Det kommer att bli fullsatt i Almås ikväll. Ta med er öronproppar.


# Nästa fredag lirar Håkan Hellström på Liseberg. Nån som vill hänga på? Bord i resturangen för tio ska vara klart. Eller har du missat det Dala?


# Shit vad laddad jag E. Måste tagga ner mig nu. Annars så finns risken att jag redan i första skäller ut domarna. Just det, vi lirar ju hemma. Då finns det gott om folk som brukar göra jobbet åt mig.


AHHHHHHHHHHHHHHHHHh


Full Fart Framåt Lindome.............

Kommentarer
Postat av: Dala

Har inte glömt Håkan.

Det gick inte att boka bord :-(

Så jag tänkte att du går direkt efter jobbet och sätter dig, så kommer vi andra när det börjar..

2008-09-19 @ 12:42:40
Postat av: Zellén

När bryter helvetet loss? När får vi höra "Avgå Koppen"? Det jag försöker fråga är: När börjar matchen?

2008-09-19 @ 14:04:10
Postat av: Koppen

Matchen börjar kl 20,00

Postat av: famor

lycka till!

2008-09-19 @ 15:57:41
Postat av: syrran

Lycka till :)

2008-09-19 @ 19:01:24
Postat av: roos

jag hänger lätt med på håkan. men jag har match på lördag så max 10 kalla för mig =)

2008-09-20 @ 16:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback