Snälla snälla snälla snälla......



Nu har jag fattat. Ibland när jag och Emil skriver musik så fastnar vi när vi kommer till texten. Men nu har jag fattat grejen. Man kan ju andvända samma ord 21 gånger. Typ, Snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snällla x2.


# Balrog lirade rätt. Spetsade med ena backen. Lirade runt eller gick in och tog avslut. Tydligen så läser Bruno bloggar.


# Visst borde jag ha försökt fått igång
killen. Hm, försökte jag inte ens? Ok, tar på mig det då. Kan bara säga att det var ett tungt år fast vi tog guld. Inte lätta att ha ett lag där nästan alla spelade/eller var på G til landslaget. Jihde, Hellgård, Aga, Adam, Quist, Olofsson, Ågren, Wolf, Dala, Skoglund, Dahl, Delborn, Axelsson, Lundgren. Plus de andra goa lirarna.
 

Frågar ni mig så har det aldrig funnits ett bättre lag. Men det var tuffa träningar. Man hade ju 20 gubbs som var vana att lira PP.



# Kanske dax att släppa lite skvaller om innebandyåret 2002? Nej, allt stannar som vanliht bakom den stängda dörren.


# Trodde att dom sände Balrog-Storvreta matchen från Lisebergshallen . Knappt några åskådare i hallen. Bara att hoppas att publiken kommer i slutspelet.


# Svenskaspel ger Challengers 2.60 i odds för att klå upp Victors skitgäng. Jag ska sattsa lönen och hela min semesterersättning. Tack för pengarna. Matchen kommer att sluta 4-9. Magnus Gustafsson gör alla Växjös mål. Han e en lirare. Freddan gör Challengers baljor.









#

Kommentarer
Postat av: ryssen

angående challenger: ja tar rygg. satsar också min månadslön. challenger har ju två segrar mot växjö iår och växjö har råd att torska & ändå ligga etta.

2009-02-11 @ 00:03:32
Postat av: jimbo

Koppen är det inte bättre att satsa vab-pengarna. Det måste ju bli mer i vinst då.

2009-02-11 @ 10:26:00
Postat av: Koppen

Vaket Jimbo.

Postat av: Från VM

Skall hem snart och slipa på en del spydigheter som snällt skall passas över till Linköpings tränare under helgen. Så uppsnackad som den matchen var så var det skönt att vinna den på det sättet som vi gjorde. Jag vet i alla fall en som kan gå med huvudet högt i helgen och det är inte Linköpings tränare jag pratar om:-D

2009-02-11 @ 13:19:35
Postat av: Koppen

Hahahaha. Du kommer att få trampa på ditt eget huvud VM. Var så säker. E du smart så skiter du i spikskorna på söndag.

2009-02-11 @ 14:06:18
URL: http://koppen.blogg.se/
Postat av: Rut

Freddan gör 9 mål, nja?

2009-02-12 @ 15:42:09
Postat av: Anonym

livet e tungt men minnen är lätta bilder i det inre som gör att man ler.Det är då nästan som att rösten kommer fram samt bilden känslan av dig blir då tydlig .Jag älskar dig och du kommer nog att förstå värför jag gråter.Bara någon nämner ditt namn doften fotografierna blir dp så starka ,Fan vad sorgen gör ont gud e inte rätt vis eller vad va det nu dom sjöng ebba grön



2009-02-12 @ 19:54:36

2009-02-12 @ 21:00:49
Postat av: Anonym

Postat av:

livet e tungt men minnen är lätta bilder i det inre som gör att man ler.Det är då nästan som att rösten kommer fram samt bilden känslan av dig blir då tydlig .Jag älskar dig och du kommer nog att förstå värför jag gråter.Bara någon nämner ditt namn doften fotografierna blir dp så starka ,Fan vad sorgen gör ont gud e inte rätt vis eller vad va det nu dom sjöng ebba grön





2009-02-12 @ 21:01:50
Postat av: Koppen

Oj.



Svarslös. Inte ofta jag blir det.

2009-02-13 @ 21:11:23
Postat av: Anonym

ibland finns det inga ord som beskriver känslan.Känslan finns bara ibland så jävla tung, ibland så lätt.Så att bli svarslös nej de e du inte för du har känslan i dig ):

2009-02-14 @ 13:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback