Ge Meyer bollen.



Vad kommer att hända nu? Tror att jag väljer en GT låt "Det E över nu".



Började med Innebandy 1986. Åren har gått och man har blitt äldre. Men nu är det kanske dags att lägga ner.
Om jag känner mig rätt så kommer suget snart tillbaka. Men jag kanske skulle må bra av ett litet uppehåll.



Om det nu var sista gången som jag coachade ett lag, så är jag stolt över avslutningen. Eller vad sägs om en 7-5 seger mot Pixbo IBF. Igår gav vi allt. Kan bara tacka laget för ett himla roligt år.


Som vanligt så haglade sarkastiska kommentarer från vårat bås. Ska försöka att ge Er några exempel.


Meyer gjorde sitt förstå mål i tvån. Killen blev tokglad. Ni vet så där glad som bara ett barn kan bli. När han kom till båset så började dårarna gapa att Meyer skulle ha bollen. Till slut så gapade även Meyer efter bollen. Självklart så fick han den.
Nästa byte så slår Meyer en klockren indian. Han kommer då till båset och ber alla om ursäkt. Loser Pålle som då ska teka avbryter hela sermonien. Vänder sig om till båset och skriker.


Öhh Meyer, ska du ha den här bollen med eller?



Geniet hade för dagen fått order om att ta burskydd under våra byten så att dom snabba Pixbo killarna inte skulle äta upp honom. Han gjorde det helt ok till han en bit in i tredje då han slog ett uppspel rakt in i slottet. PW kom tre mot en men lyckades missa målet. Några sekunder senare står ena domaren ivägen för bollen. Domaren gör helt rätt och blåser av. I det läget så blir det tekning vid våran kasse. Då ropar jag till Geniet.


Geniet. Ge dom bollen. Passa på att träna på en höjdare.






Ja, skoj har vi alltid. Kommer att sakna laget om jag nu väljer att ta ett uppehåll.




# Idag E det schlager. Är som vanligt tokladdad.


# Men först så ska jag ner till Lisebergshallen och leka Maje. Sätta betyg är roligt.



# Polarna är på Åby. Vuxenpoäng av mig att sitta i soffan och spara slantarna. Hur ljudet från arenan. Åby ligger ju bara en bra driver härifrån.


# Snart är
sommaren här. Ska bli roligt.




Varför ska man städa när man kan ligga i soffan........................





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback