"Kom Micke, vi grejar det"



Då är man hemma igen.


Fars begravning var fin. Ett tag så tänkte jag skita i att gå. Mådde så jävla dåligt. Fick fruktansvär ångest. Usch. Men jag tog mig samman och åkte dit. Väl där så flött allt på. De var mycket folk i kyrkan. Nästan 100 personer. På fikat var vi 70 st.


Det sägs att när man dör så spelas livet upp för en i en slags repris. Jag kunde se Fars repris i kyrkan. Det var vänner som jag inte har sett på minst 20 år. Kul.


Det är många jag vill tacka. Har fått ett jättefint stöd av laget, föreningen, jobbarkompisar, släktingar, mm. Listan kan göras lång.


Vill passa på att tacka mina underbara släktingar som hade fixat allt. TACK. Ett speciellt tack sänder jag till Pappas systers man Raimo. När klockorna började att ringa så tog han min hand och sa "Kom Micke, vi grejar det". Sen gick vi hand i hand hela gången fram till våra platser.




Känns bra att man nu har fått ett litet avstamp.






# Västerås slog Mullsjö. För mig var det en riktig skräll.


# Solen strömmar in genom mina skitiga fönster. Det är när solen tittar fram som man ser hur skitiga rutorna E.


# Idag har jag gjort en stenklar trippel. Inter, Barca, Färjestaden.


# Flera personer har anmält sig till loser tävlingen. kanske blir en riktigt stor tävling. Innebandydåren ska vara med. Han uppfyller alla kreterier.


# Borde klippa mig. Lånt krull/svaj är inte snyggt.


# Var på hockey igår. Såg en period. Det är bara Så tråkigt att titta på Frölunda. Tur att man känner en kille i baren. Det var vad jag tyckte igår iallafall. Idag vill jag inte se han. Mår så där.


# Längtar till nästa helg. Mammsen kommer på besök. Det kommer att bli så roligt.



Nu blir det till att ta en promenad. Får väl smörja in mig så att jag inte bränner mig.

Kommentarer
Postat av: syrran

mm vi klarade detta me, tillsammans e vi starka. Älskar dig....

2009-02-01 @ 13:33:40
Postat av: freddan

Tur man åkte hem kl 18.45.....

2009-02-07 @ 17:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback