Geniet släpper bok...

Oj oj oj oj. Kom precis över ett fynd. Geniet har precis som alla stora kaptenen börjat att rita sina memoarier. likt Steven Gerrard så kommer Geniet att släppa en skön bildbok i dagboksform över sitt lätt tragiska idrottsliv. Här nedan kan ni som första publik läsa en del av hans tankar.






Geniet och tränarjäveln.



Måndag: Vaknar upp ensam i min stora säng. Är fortfarande lätt grinig på domarjäveln som gav mig 10+2 i fredags. Blir så jävla trött på fjanten. Matchen var för längesen förlorad så laget slapp i alla fall drabbas av mitt lilla utbrott. Egentligen så var det en rätt så löjlig grej. En junior sprang in i mig. Han ramlade så klart och låg och snyftade. Okej det var onöd
igt av mig att skrika ställ dig upp din jävla skitunge. Men det blir så ibland.


Tisdag: Så trött på tränarjäveln. Här har vi dominerat hela träningen. Så säger tjockisen att vi kör sista målet vinner. Torsk laget får ta sargen. Då kommer såklart Meyer fri och drar upp plasten i krysset med sin skitklubba för 250 kronor. Nu får man hänga på låset hos sponsorn imorgonbitti. Ny sticka måste man ju ha. Pallar inte med att höra dårarnas tugg i omklädningsrummet. Håna ni bara. Kul om nån annan kunde dra ett strå till stacken nån jävla gång.


Onsdag: Fan vet om jag orkar å till jobbet imon. Iranien bjöd på några kalla ikväll. Hade bara tränarjäveln haft sina ungar så hade jag inte suttit på sveriges sämsta pub och smakat. Hoppas att han nån dag skaffar sig ett liv.


Torsdag: Vi fick en ny kille i laget idag. "Losser Pålle". Kul nu har vi en dåre till i laget. Fan för att vara kapten över detta lag. Hoppas att fönstret snart öppnar så att jag kan byta lag. Dagens träning var skit. Jag sa att tjejen fyllde år. Drog till Åby och torskade några tussar.


Fredag: Match imon, och så sitter jag här. Fan skulle ju bara ta en kall. Killarna i laget har dåligt inflytande. Nåja, tur att vi möter ett riktigt skitlag imon. Mäklaren gjorde sitt femte försök att sälja min lya idag. Det gick som vanligt.


Lördag: Åhhh, så jävla onödig förlust. För andra matchen i rad så fick jag 10+2. Hatar verkligen domarna. Nej hem till lyan och ta en kall. Ikväll blir det dans. Kan bli incontro. Tränarn vill ju alltid dit. Vad kan man säga mer om matchen? Vi har för lite attitydkillar i laget. Dom e mesar. Vågar inte stå upp när det hettar till. Jag får väl köra över Särna, LP, Mats på nästa träning. För att inte tala om Rumänierna, riktiga klenisar. Ingen av dom har tagit en enda tvåa iår. Fan också, måste lämna in tipset. Datorerna funkar inte.





Söndag: Varför lovade jag att lira med B-laget. Inte en enda seger denna helgen. På väg till matchen så hittade vår Ryska målvakt några kalla i baksättet. Tror ni inte att den dumma fan drog i sig tre av dom. Som om han inte var kass nog för dom. Så jävla trött på laget. Funderar själv på att ta kontakt med Pixbo. Ser inte en enda back som E bättre än mig. Skulle kanske vara skåningen. Men han kan ju för fan inte prata.

Kommentarer
Postat av: Oggy

Positiv kille det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback