Vad händer i Örebro?



Sorry, men jag har inte haft kraft till att blogga. Det E mycket nu. Om två veckor ska jag begrava min Far. Så all kraft jag har går åt till jobbet.


Fattar inte vad som händer i Örebro. Fick precis veta att min Fars vän gick bort i söndags. Precis som min far så lämnade även Ulf jorden alldeles för tidigt. Var är rättvisan?



Sänder här min omtanke till familjen Egeryd. Gud vare med Er i denna svåra stund.




Så sent som i lördags så kunde man läsa Ulf ord i Nerikes Allehanda. Hans ord om min far kunde få vem som helst att gråta. Tyvärr han jag aldrig säga tack. Av någon anledning så tänkte jag göra det på min fars begravning. Nu blir det inte så. Bara att hoppas att den här bloggen finns i himlen.



Tack Ulf. Spöa inte farsan för mycket i tennisen nu.





Aj vad tungt det kommer att bli den 30 januari.














Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, va f*n e de som händer. kan bara inte fatta.

Efter detta kommer begravningen bli mycke tyngre :(

usch å fy

2009-01-20 @ 21:01:16
Postat av: Oggy

Vet inte vad som händer. Börjar ju inte mycket bättre det här året. :(



Och som svar på din kommentar förut, varsågod! Jag vill se ett ex. inhandlat av dig! ;)



500aikare.aspx" rel="nofollow">http://www.aikfotboll.se/Nyheter/Sidor/081205500aikare.aspx

2009-01-21 @ 11:30:57
URL: http://oggygroggy.blogg.se/
Postat av: Tex

Föler me dig!

2009-01-22 @ 12:03:02
URL: http://tex-tv.floorballmagasinet.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback