Solen i ögonen.



Då var man uppe i 400 blogginlägg. Tittade igenom skiten imorse. Endel är bra, endel är bara skit. Det har blitt mycket blandat. Några tycker att jag skriver för lite om Innebandy nu för tiden. Kan bara hålla med. Men jag kommer alltid att skriva om det som jag känner för.


# Va fan hände igår? Schlagern var otroligt spännande. Men vann rätt låt? Inte om ni frågar mig. Men Svenska folket brukar ju ha rätt. För hur skulle annars Elisabeth  klara sig vecka ut och in i ett dansprogram som går på tv. Fick höra att hon nu äntligen är ute. Tack för kaffet.


# Blev glad här om dagen när jag läste det
här. Oj vad minnen som snurrade i knoppen. Det var i den lilla Gympahallen brevid Brunnskolan som jag mötte Innebandyn. Spelade alltid med en röd klubba. Dom gula var för fula. Satan vilken härlig tid. Tack Fasth och Krobbe. Ni var underbara ledare.


# Geniet förde oss nästan till en tipsvinst igår. Europatipset såg ut att vara i hamn. Men vi åkte så klart på en match. Hull-Newcastle blev ett kryss. Vi hade två tecken på vår kupong. En 1a och en 2a.


# Kvalet till SSL blir en rysare. Svårtipat är bara förnamnet.


# Den här krönikan tycker jag har en hel del poäng.  Det finns en övertro på Svenska Superligan. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Vinner man en serie så ska man gå upp direkt.


# Igår köpte jag Guitar Hero. Gissa om jag har tränat. Fattar inte varför jag inte har köpt spelet tidigare.


# Nu ska jag ut i solen. Ta mig en lång promenad med Lasse Winnerbäck i lurarna. Ibland har man det bara för bra.


Sköt om Er.............

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du fick igång gitarren??? DÅ får jag komma å utmana dig nån dag L



Tänk att man får läsa om sin storebror på Innebandysidan, he he så det var där du blev innebandy frälst ;)

2009-03-15 @ 18:51:30
Postat av: strellan

TT och Sirius känns klara i kvalet. Men det lär bli tajt på slutet.

2009-03-16 @ 01:57:46
Postat av: MH

Vad sägs om det här uttalandet?



- "Vi trodde vi var världsmästare, säger Fredrik Holtz till Innebandymagazinet.se efter förlusten mot TT i kvalserien."



Förstår att det lätt att segla iväg när man kom på 13:e plats i SSL och lyckades vinna 5 matcher.

2009-03-16 @ 11:20:03
Postat av: Koppen

He he he.



Och jag som hela tiden har trott att det var Alf Robertsson som gjorde låten.



"Det är inte lätt att va ödmjuk"

2009-03-16 @ 11:34:47
Postat av: MH

Det var också Holtz som skrev "IQ" och inte Magnus Uggla som många tror.

2009-03-16 @ 11:51:50
Postat av: Tichonov

Till strellan: Jag tror faktikst Växjö har ett bra läge nu. Hemma mot ett desperat Mais som saknar försvar i harmoni. Där blir det tre pinnar. TT och Sirius möts, tror på Sirius. Växjö har dessutom Sirius kvar hemma i sista, det kommer avgöras där och då är Vipers tunga att möta.

2009-03-16 @ 14:23:59
Postat av: strellan

tror att jedheim har lärt grabbarna att stänga matcherna efter debaclet senast. håller man sig bara på banan & undviker utv så blir det vinst. man vann fem-mot-fem spelet med 5-4 senast.

dessutom vore det ju osannolikt om om mullsjö inte stjäl poäng i nån av helgens matcher.

mais kan vi nog räkna bort nu.

2009-03-16 @ 16:32:59
Postat av: strellan

egentligen vill man ju ha kvar mais i ssl för det finns ett stort engagemang i föreningen och runtomkring. jönköping behöver ett elitlag. deras mais-tv tyder på att det finns ett intresse kring laget. de andra kvallagens hemsidor är inte mkt att hänga i granen. fast det är ju inte hemsidan som avgör om huruvida laget går upp eller ner i ligan, utan vad som presteras. isf hade ju inte denna blogg legat i topp ;)

2009-03-16 @ 16:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback