0-3 blev 3-3 som slutade 0-3...


Usch vad nervös jag E. Redan nu så känns det läskigt. Ikväll ska vi krossa Daskjävlarna. Minns ni förra matchen? Helt sjuk match. Fattade nada när 0-3 blev 3-3 och slutade 0-3. Bara att hoppas att Danskarna ölar bort sig igen.


# Seger mot Västerås. Shit vad impad jag är. Killarna/ungarna jobbar på fantastiskt bra. Gott .


# Idag vinner jag bowlingen lätt.


# Helsingborg vann rättvist igår. WIC såg inte spec heta ut. Men Drillo hade gillat uppspelen. Måste se dom imon. Känner jag WIC rätt så kommer dom att lira hur bra som helst. När dom gör det så är dom inte lätta att tass med. Då är dom kanske världens bästa lag. Eller näst bäst. AIK E ju tokbra. Eller hur Magget!


# Saknar örebro. Saknar kompisar och  släkt. Får bli en resa snart.


# Winnerbäcks nya är sjukt bra. Ser fram emot gigen.


# Blev tårögd i torsdag. Ebba vaknade kl 06.00. Då är man rätt så trött. Men så säger hon. Pappa, jg älskar dig. Wow vad pigg jag blev. Tårarna var nära. Sååå gott med barn....



Kommentarer
Postat av: Capello

... STARK ÖPPNING av serien kul, HUR GICK BOWLINGEN...

Postat av: syrran

ja dem e underbara dem små liven

2009-10-11 @ 22:34:29
Postat av: Koppen

Jag fick strunta i bowlingen. kände mig seg. Så nu fick Berra vinna. Kul för killen :)...

2009-10-11 @ 23:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback