Henrik Larsson blir tränare i Helsingborg!

 
Stackars Dala. Hans första år som tränare i Lindome kunde ha börjat bättre. Efter att ha börjat med tre raka segrar så kom första poängförlusten. Det blev kryss mot ett mediokert Innebandylag. Nu höjs rösterna för hans avgång. Blir det inte seger på lördag så är jag säker på att firman kommer att agera. Jag ställer mig på Dalas sida. Det är enbart kräk i firman. Hm undrar varför jag fick en förfrågan?



# Henrik Larsson är tydligen spelarnas val av vår nya förbundskapten. Okej det finns säkert inte många spelare som besitter en sådan rutin som Henke. Men att gå från spelare till förbundskapten är att ta i. Låt killen ta en andra fiol i Helsingborg först. Innebandylaget så klart.


# Endel snubbar säger att SSL redan är avgjord. Eller att serien redan har satt sig. Hur tänker dom? Redan efter 4-5 omgångar så har dom serien klar. Vissa lag har ju knappt lirat på hemmaplan. Vi får nog allt ge det några omg till. Sådär en 10 till.


# Världens goaste tjej sitter i soffan och kollar på tv. Ebbis.....


# Vilket lyft det blev när jag slängde in en tv på Emils rum. PS2 liras hårt. Gott att man kan stänga dörren när skriken blir lika höga som efter en förlust i Innebandyn.


# Höll på att gå på en nit igår. Liraren i affären slog in 30 kr istället för 13. Varning för domarsyn.


# Så skönt att vara tillbaka i SSL. Nu kan/får man ju prata med de flesta domarna. Gott E det.


# Westham E tydligen sunkiga i år. Varför väljer man sina lag innan man E 14 år. Tror inte att jag hade valt dom nu. Men hur som helst. Byta är inte ett allternativ.


# Div 1 södra blir riktigt roligt att följa. Något säger mig att det finns minst 5 lag som inte skulle göra bort sig i SSL.


Nu blir det Yatzy med Ebbis.






Kommentarer
Postat av: Tänk innan man pratar

För att få vara förbundskapten för ett landslag i fotboll så måste man har ledar/tränarlicens. Där ser man hur obegåvat det svenska folket är. Henrik Larsson skulle inte kunna vara förbundskapten i landslaget förrän om tidigast tre år och så länge tror jag inte Lagrell vill vänta...

Henke kommer snart att börja träna med FCH. Så fort fotbollsssäsongen är över.

2009-10-13 @ 20:30:07
Postat av: Tror inte att Malta kan göra under...

...fråga då Pixbo om Mullsjö kan göra under...



http://www.youtube.com/watch?v=uVRLnJZCrek&feature=player_embedded

Postat av: Tror inte du att Malta kan göra under...

...fråga då Pixbo om Mullsjö kan göra under...



http://www.youtube.com/watch?v=uVRLnJZCrek&feature=player_embedded

Postat av: Koppen

Sant. Vore likvärdiga skrällar om Malta vinner :)...

2009-10-13 @ 21:14:16
Postat av: Wanda

Hörde att det ska bli omspel mellan Caperiotäby och Järfälla, dom ska bara byta namn på fasadskylten först till det nya namnet "Aquarium Arena".

2009-10-13 @ 21:29:01
Postat av: Cecilia

Du går inte ensam...jag håller på Ipswich...hur tänkte jag där???

2009-10-13 @ 22:14:19
Postat av: Koppen

Wanda: Omspel E rätt. Härligt med ironi. Men jag kommer att sakna plattfiskarna i det "Aquariumet" :)...Mycket tyngd där...



Cecillia: Du måste vara född på 70-talet.. Paul Mariner. Mick Mills mm. Då var dom faktiskt ett hyggligt gäng.

2009-10-13 @ 22:53:28
Postat av: Zebulon

apropå Dala, han får svårt att slå 30% spel med minst en man mindre på banan vilket du hade i dryga 950 minuter förra säsongen ... tror du passar i SSL :)

2009-10-14 @ 16:51:25
Postat av: capello

... henke till landslaget... innebandy...

/ rune

2009-10-14 @ 18:56:19
URL: http://ehuscoaching.com/blog/
Postat av: Koppen

Sant Zeb. Tackar...

2009-10-14 @ 22:45:23
Postat av: MH

Rune bloggar inte. Han lägger ut högskoleuppsatser på nätet.

2009-10-15 @ 08:49:38
Postat av: Dennis

Det blir ingen Safari i Sydafrika VM

2009-10-15 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback