Betygen redan före kursen?


AIK fortsätter att krossa. Igår var det Täbys tur. Jag erkänner att jag trodde att Täby skulle vinna. Men jag är väl den enda dåren i hela Världen som inte blev så himla imponerad av mästarna. Magget hyllar Mästarna nästan löjligt mycket. Visst är dom bra. Mycket bra. Men dom är inte Oslagbara.


Balrog tog två pinnar mot Järfälla. Där trodde jag på tre till Demonerna.


# På Lördag smäller det. Då menar jag inte fotbollen. Utan Pixbos Bowlingtävling. Kan inte se nån annan Mästare än mig själv. Jag har allt. Tekniken. Kylan. Styrkan. Rutinen. Okej möjligen en liten svaghet i styrkan kanske.



# Fader vår som är i himelen. Helgat vare Zlatans namn. Låt han få avgöra på Parken. Vi är ca 8,3 miljoner som behöver det. Amen.



# Passar på att Gratta "Blogg Prinsesan" Från Umeå som fyller xx år imorgon. Grattis.



# Bloggarn/Backen från Byn söder om Göteborg tog igår ut sitt landslag. Quist var inte med pga skada. Vaket. Men Magnus Svensson var med! Trodde att han också var skadad! Måste han ju vara. Hittar ju inte han i poängligan. Får väl ta en tur neråt kusten på söndag och titta på Världens bästa arrangemang. Annars ett mycket intressant gäng. Ödmjukt att inte plocka ut sig själv :)....




# Oj, nu kom jag precis att tänka på min gamla kollega Rune Engström. Rune har visst startat en blogg. Tydligen så betygsätter han sina "Gamla Kollegor". Kul Rune. Själv så tycker jag att han kunde ha väntat tills efter säsongen. Jag menar hur kan man sätta betyg på någon som precis har börjat (typ 4 omg)?. Har han sett alla som han sätter betyg på? Tänk Er om ni själva kom till en kurs och det första ni får är ert betyg. Inte helt rättvist va? Låt dom nya  få en ärlig chans. Det är dom värda. Eller håll listan i liv hela året. Då får du din snackis.




Nåja, jag kommer att följa bloggen om "Mannen som har gjort mer talkshows för Innebandyn, än någon annan".....

Kommentarer
Postat av: Johan Sjöstrand

Menar du att nästan en miljon svenskar inte vill att vi ska vinna på parken? Eller hur förklara du 8.3 miljoner när vi är 9.2 miljoner i landet?

Postat av: Cap

Instämmer. AIK imponerade inte speciellt. Vi var riktigt kissdåliga. Men, såklart, AIK e ju ruskigt starka.

2009-10-08 @ 19:50:32
Postat av: Koppen

Okej, 9,2 då.....

2009-10-08 @ 21:16:21
Postat av: Anonym

Danskerne tror på at Sverige vinner fotbollsmatchen. Danske Spil har kollet på dom gjorde Odds o 60% av alle Bets är på Sverige... Så HEJA SVERIGE!!!



;-)

Tex

2009-10-09 @ 23:05:25
URL: http://blog.tv2.dk/tex-tv2/
Postat av: http://ehuscoaching.com/blog/index.php

... koppen, kanske inte rättvist för alla, men vissa har gått kursen många gånger och med "capello" som deltagare eller dirigent...

2009-10-11 @ 22:13:46
Postat av: capello

..sorry glömde namnet.... capello

2009-10-11 @ 22:15:38
Postat av: Koppen

Hehehe. Capello...

Ja vad är egentligen rättvist nu för tiden?

Ska väl vara Fotboll....



Grattis Tex....

2009-10-11 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback