En dag med Plast.


Rolig dag. Men oj vad mutgodis som har gått åt. Efter frukosten så begav vi oss till Mölnlycke. Morgonträning med grabbarna. Jag bar ut två mål i korridoren. Tänkte "Undrar hur det här kommer att gå". Ebba och Emil var som sagt med på träningen. Kidzen lirade tvåmål i en timme i korridoren. Det var koner och bollar överallt. Men jag tycker att dom skötte sig bra.


Sen drog vi hem och käkade. Efter en timme så kom Fagerhults tränare på ett fem minuters besök. Tur att kaffet var klart.

Efter det så drog vi till godisaffären. Det blev två stora påsar.Innan vi traskade bort till hallen för att beskåda Lindås-Fagerhult. Den matchen var väl ingen höjdare. Men lite nerv fick vi allt se.


Tillbaka till fyran för kvällsmat. Sen lite Yatzy.


Imorgon blir det mer plast. Sirius kommer på besök. En match som vi på pappret ska vinna. Men som ni alla vet så finns det inga lätta matcher nu för tiden. Om man inte heter AIK såklart...

Men vi har förberett oss väldigt bra. Så Sirius ska få lira mycket bra om dom ska få med sig nån pinne hem till Uppsala.


# Är han högerback eller högermitt eller högerforward? Han E iallafall min kung i Barca.


# Nu vet jag hur vi ska slå Storlagen. Vi ska köpa badbollar. Undrar hur det känns att vara Pool supporter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback