Shit vad jobbigt att skriva Grattis Sirius.


Ajdå. Torsk mot Sirius. Inte bra. Men så är det. Ibland så slår man ett topplag, och ibland så torskar man mot ett bottenlag.


Jag sa det tidigare i veckan. Jag ville verkligen inte möta Sirius nu. För deras första seger måste ju komma någon gång. Sirius behöver inte alls be om ursäkt. Dom spelade smart. Hörde några läktarproffs mumla om att Sirius lirade den tråkigaste innebandyn som dom någonsin skådat. Vad vet jag. Själv så tycker jag att dom lirade taktiskt. Kanske inte så roligt att titta på. Men dom tog tre poäng på sin taktik. Så det är väl bara att gratta dom.



Just nu så är det såklart tugnt. Men om jag backar alla innebandyband i knoppen så har man ju varit med om det förut. Det är väl det som är tjusningen i våran sport. Fast jag föredrar ju att stå som segrare.


Sirius största hjältar för dagen var Mikael Karlsson och Erik Svenson. Micke storspelade i kassen. Han gjorde några riktigt svettiga räddningar. Erik Svensson påminner mig om Johannes Gustafsson i sin spelstil. Åh ni vet ju vad Johannes uträttat på innebandyplanen.


Nej nu blir det Kinamat. Sen ska ungarna i badet.


Ser redan nu fram emot träningen imon. Bara in och köra igen. Sässen E lång. Vi kommer igen.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Erik Svensson är påtänkt i mitt landslag, men tyvärr bara på hörsägen... Har inte sett honom... En joker?

Postat av: Koppen

Han borde vara med.

2009-10-19 @ 14:01:44
Postat av: MH

Vadå ingen höjdare? Var ju rena drömspelet:)

2009-10-20 @ 14:57:00
Postat av: capello

tyvärr fick du rätt, men det kommer en morgondag...

/ capello

2009-10-20 @ 23:39:52
URL: http://ehuscoaching.com/blog/?p=231
Postat av: weronica

Hjälp till att rädda majlo.

En amstaff som flytta med sina ägare till norge o har åkt flera gånger genom tullen utan problem. men nu är tagen av norska polisen o ska avlivas pga av att amstaff e olagliga att ha i norge. hans ägare visste inte det. o vill nu rädda majlo för flytta hem honom till sverige. de har betalat 120.000kr i sin kamp om att få tillbaks sin medlem men polisen vill ändå avliva honom! upprör det dig lika mkt som mig. gå då in på min blogg för att läsa mer om detta och skriv på en protestlista! om detta inte intresserar dig förlåt att jag störde:) O trevlig kväll:)

2009-10-21 @ 00:19:49
URL: http://wandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback