Snälla snälla snälla snälla (Malta).


Bra start på dagen. Gårdagen gav mig ny energi. Efter att ha känt mig krasslig i helgen så vände allt. Hämtade Emil kl 16.00 för lite killmys. Wow vilken skillnad det är att bara ha ett barn. Fatta mig rätt nu. Klart att jag älskar mina barn lika mycket. Men när man är själv med ett så är det hundra gånger lättare och roligare. Man slipper bråken. Tjatet mm. Plus att man kan ge dom det dom faktiskt behöver ibland. Igår hade jag och Emil en kanonkväll.


Först så lärde han mig ett nytt tv-spel. Nån pingvin som surfade och gjorde fräcka trix. Sen blev det match på gården. Han är helt tokig i Innebandy. Undrar hur det kommer sig? Sen en promenad till pizzan. För att sedan avsluta kvällen skedandes i soffan framför sportspegeln. Det kallar jag Killkväll.



# Snälla Malta 0-0 nu.......


# Det får inte hända. Men det händer. Tak som inte håller för regn. Lag som drar sig ur tvåan efter 3 omg. Okej taket är otur. Men att dra sig ur en serie efter 3 omg är fan för dåligt. Hoppas att dom får höga böter.


# Sirius hemma på söndag. Många säger att det blir enkla pinnar. Själv så hade jag gärna mött ett helt annat lag nu. Man ska inte underskatta Jedheims killar. Nu får vi visa proffsig attityd. Annars blir det inga pinnar.


# Kör hårt Malta.


# Allsvenskan är superrolig. Nu ska det avgjöras.


# Elva man i försvaret Malta.


# Nån som följer Hockeyn? Ca 56 omg kvar va!


# Tänk om Malta vinner!


# Jag trodde verkligen att tvätten skulle vika sig själv. Kanske dags att ta tag i det nu.


# Go lunch med Geniet idag. Fick garva lite. Sköna storys.



Kommentarer
Postat av: Gittan

Konstigt. Här i Sthlm viker sig tvätten själv. Det säger mina familjemedlemmar iaf. Himla skönt...

2009-10-12 @ 20:50:45
Postat av: Gusten

Avgjöras??

2009-10-13 @ 13:21:25
Postat av: Koppen

Gusten...slang...

2009-10-13 @ 15:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback