Inte min dag.



Härlig dag. Idag var man uppe med tuppen. Redan vid 08.00 så var man i hallen. Hade äran att köra ett pass med tjejgruppen på Gymnasiet. Tog en halvtimme innan vi hade vaknat. Men sen blev det bra.


Såg fram emot en ledig kväll. Men som ett brev på posten så ringde Exet och sa att hon var dålig. Emil ville komma över och laja lite. Så det var bara att hämta honom.


Ut på gården och in i matchen. Efter en timmes lir på gården med ungarna så var jag helt slut. Men jag måste ha vunnit dom flesta matcherna.


Inne i fyran så tyckte Emil att vi skulle lira en Fotbollsturnering i PS2. Grannen Viktor nappade. Efter en timmes lir så satt jag och Viktor och skrattade åt varandra. Ingen av oss slog sexåringen. Vi kom fram till att vi aldrig mer ska vara Liverpool.


Sen blev det Plockepinn. Där blev det stor torsk.


Nu sitter vi och tittar på hästarna. Vinst? Skulle inte tro det.


Helt enkelt inte min dag.

Kommentarer
Postat av: syrran

he he ne det låter inte som din dag.

2009-10-01 @ 15:18:59
Postat av: Gusten

Kan inte ha varit den första...

2009-10-02 @ 13:18:20
Postat av: Victor

Att få pisk på PS2 som man ska vara bra på av en 6-åring stärker inte direkt självkänslan.. När jag fått lånat hem en konsol igen så blir det till att ligga i hårdträning..

2009-10-02 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback