Att älska är lätt. Men ändå det svåraste som finns.


Det blev inte så mycket sömn inatt. Fy fan vad besviken jag E. Torsk mot Västerås är inte bra.


Jag kan ta en förlust om mitt lag är utspelade efter noter. Eller att vi kämpat till döden. Men jag E såååå jävla trött på att falla på skit.


Men som Djurgårdsjäveln på tv säger. MAN MÅSTE TÄVLA.........


Igår var vi inte ens i hallen i första perioden. Efter första perran så fick jag nog. Jag tror till och med att Letten fattade vad jag skrek i omklädningsrummet. Jag var tokig. Så jävla arg på vår inställning till matchen.
Skit samma nu. Men vi får bara inte ha en bättre inställing till träning än till match.




Favodomarna var på plats. Vi har haft dom i tre matcher i år. Vi har 31 minuter i utvisningsbåset sista tio minuterna av matcherna. Då ska ni veta att vi under dom matcherna inte har legat under i en enda match då  sista tio startar. Hur fan E det möjligt????????? Igår fick vi 21 minuter sista 3. Enbart vårat fel?



Det var en konstig stämmning i hallen igår. Det går inte att förklara här. Man måste ha sett skiten........


Tre omgångar kvar. Vi har fortfarande chansen att ta oss till slutspelet. Även om oddsen minskar lite för varje omgång. Först AIK borta. Sen Falun hemma. Vilka härliga matcher att se fram emot.


# Hur mycket Svensk orkar man vara? När får man gnälla? Blir väl som vanligt kallad bitter nu. Säger då som min son brukar säga. Fråga om jag bryr mig. Visst, jag hatar när han säger det.


# Pelle, Glenn, Nystrand, Mike, Pulver, kom tillbaka. Allt E förlåtet. Saknar Er.


# Bäckströms ass får mig att tänka på Hellgård och Skogis. Genier.


# Shit vad bitter jag E.


# Ska jag shoppa mig lycklig?


# Så skönt att ha Skogis med i sitt gäng igen. Minns när jag såg han första gången. Han var bara 16 år. Killen sprang och dominerade i en juniormatch. Jag sa till coach Persson. Ta upp killen till oss. Persson svarade. Vem ska han lira med? Jag svarade. jag lirar gärna med han. Två veckor senare hade skogis gjort sitt första div 1 mål. Plus ett gäng ass till mig. Kung E du.


# Shit vad jag lider med killarna. Ni e ju så jävla bra. Vi ska lösa detta TILLSAMMMMANS.


# OS................................


# Dax att börja fundera igen. Kanske har Brolle rätt. Vi är för gamla för sporten. Dax att lämna skeppet. Men det är ju inte lätt att lämna nått som man älskar.
 


#  Att Älska är lätt. Men ändå det svåraste som finns.






Till mina grabbar:


Livets fröjder vi kan nå dom
Dom finns inte långt här ifrån
Så visa att vi vill, och att vi kan
Allting är så enkelt om man bara vill
Och jag vet att vi vill
För vi har styrkan att flytta på Berg
Och jag tror på Er



Ta mig med
Till En plats där vi har varit förut
Jag vet att vi alla längtar bort



Ta mig med
Här kan vi inte längre stanna

Ta mig med, Ta mig med, Ta mig med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback