Pajas Listan.....



Jag sågar av grenen som jag fastnat på.



Så trött på snön nu. Känns ju som om man bor i Alaska eller nåt. Vinden viner kallt emot mig. Sparkar mig i ansiktet.

 

Vab idag. Fattar inte varför magsjukan alltid slår in på natten. Bara att kliva upp kl 03 E ju inte normalt. Som att döma en Innebandymatch och tappa allt liksom. Tur att även det E onormalt.....


Betygen på senaste matchen var skrattretande. Lottat? Matchenslirare i Falun fick en etta! Som sagt, allt var nog Lottat.



Två matcher kvar i grundserien. Sen börjar slutspelet. Med eller utan oss. Skulle kännas konstigt om vi missar det. Men en tabell ljuger aldrig. Dom åtta bästa lagen lirar om Guldet. Vi har det i våra egna händer. Vilket så klart känns bra. Seger ikväll mot AIK så. Men tufft E bara förnamnet


Sex, minus ute. Annars gillar jag siffran.


Någon som har en biljett över till Kent?


Njut....


Pajas Listan...

1.
2.
3.

Återkommer där.




Det du gjorde med mig
Det var stort det du gav mig....




Ta det lungt med för hårda handslag. Domarna anmäler allt. Dom vill till slutspel nu.






Kommentarer
Postat av: Gittan

Vad hände med stora sågen :) Väntar... krya på E!

2010-03-04 @ 21:58:55
Postat av: Avsluta värdigt Koppen!

Du är avstängd från all saktionerad innebandy fram till den 16 mars. Vad gjorde du för pinsamt? Betyder detta att du också är avstängd från "Koppens hörna" på pixbo.se/youtube? Det är mer pinsamt om du lägger ner "Koppens hörna" bara för att du blivit avstängd än att bli avstängd som tränare. Pixbo satsar ju uppbarligen med värvning av Caleb och "DEL 1". Då borde ju du upprätthålla "Koppens hörna" om ni ju ska köra med den här säriösa och stora satsningen på ett nytt SM-guld.

Se till och få ett värdigt slút i alla fall på din "Koppens hörna" som lär avslutas denna säsong hur det än går. Kör ett sista avsnitt så att du kan avgå med flaggan i topp. Ta tjuren i hornen och deklarera att du inte fortsätter nästa säsong som tränare för Pixbo. Det är dags för Pixbo att satsa nytt. Nog för att du har SM-guld med Pixbo som tränare med det lag ni hade då hade vilken tränare som helst lyckats ta medalj med. Dags att sadla om Koppen och bli ett läktarproffs som alla oss andra. För om man ska hålla sig på benen och inte gränsla så krävs det ju att man håller sig på banan och inte utanför:
http://www.innebandy.se/templates/page____137475.aspx



För övrigt tror jag att du inte kommer att bjuda på något mer "Koppens Hörna" OM ni missar playoff. Hoppas att jag har fel men jag har en känsla av att du inte har lust att bjuda på ett sista avsnitt...

Postat av: Koppen

Du har fel. Det kommer mera Koppens Hörna.

Förövrigt så tror jag inte att "vem som helst" hade tagit guld. Det var inte lätt ska du veta. Det är det aldrig att ta Guld. Tänk dig själv att ha sådana lirare som jag hade. Femton man som e vana att lira ex PP. Vilket betyder att man ibland hade 10 grinollar. Men du kanske vet bäst. vad vet jag?

2010-03-06 @ 23:16:30
Postat av: Emilianmary

NICE SITE WELL DONE

2012-04-24 @ 13:49:02
URL: http://emilianmary.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback