Att slaska mot någon är enbart töntigt.



Så ja. Snart fredag. Skönt. Då blir det soffan hela kvällen. På lördag bär det iväg till Örebro. Ska bli skoj att komma hem och visa upp vilket härligt gäng som man jobbar med. Direkt efter matchen så bär det av mot Karlstad. Mycket plast blir det.


# Vilken jävla tur att man inte e herrtränare längre. Fattar inte hur vissa ledare klarar av det. Att lista ut hur vissa lag lirar är jävligt roligt. Men när man möter endel lag så är matchgenomgångarna alltid lite längre. Först så går man igenom hur motståndarna troligen kommer att lira. Sen går man igenom hur vi ska lira. Sen kommer extra materialet. Det kan låta så här...

Sen vill jag att ni aktar Er för nr 55 och 66 på uppvärmningen. Dom skjuter skit hårt. Sen vill jag att ni inte söker upp nr 77 och 88 i spelargången efter matchen


Nej skojade bara. Så är det inte. Man lägger ingen energi på sånt. Inte jag iallafall.


# Tänkte först skriva "Hur fan kan man stå och slaska mot en motståndare på uppvärmningen". Sen kom jag på att jag har gjort det själv en gång. En gång ingen gång. Försvarar mig med att jag endast var "28 år" och jävligt omogen. En stor tönt var jag. Förlåt mig Robertshöjd. Jag Fattade tydligen inte bättre. Lågt lågt lågt....



Trycker på "Like it knappen" för...


1. Dalen. Herrarna ångar på. Damerna likaså. Grattis Hasse och Urban.
2. Fishers blogg. Ironi och humor samt lite lite lite allvar.
3. Pixbo Wallenstams arrangemangsgrupp. Börjar bli läskigt bra.
4. Ulf Andersson. Partilles Eldsjäl. Han vet när han kan reta upp mig. Ulf, ring mig aldrig mer under en fotbollslandskamp när ett land pissar på Sverige.
5. Plast hela helgerna.



# IDA SUGER..............................................................Piss, skämt, Så jävla dåligt.




Fan vilken tråkig blogg det blev idag. Sorry Geniet.









Kommentarer
Postat av: Gittan

Nej då, ärligt glad för att du äntligen bloggade igen. Ha en bra helg!

Postat av: Mie

Nej verkligen inte tråkig...faktiskt i närheten av Fischers ironi och humornivå.

Klart man är omogen som 28 åring....asg

Härlig självinsikt säger en 45-åring som då och då är obstinat tonåring =)

2010-10-15 @ 06:46:50
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com
Postat av: #15

Dö, det sved när du träffade mig med skottet i Valhalla din tönt!

2010-10-15 @ 14:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback