Heda är smartare, men fegare än mig. Eller?

Kickar igång skiten igen.

Det var ett tag sen man målade. Kanska dax att måla av sig lite.


Börjar med en tanke som jag fick här om dagen. Alltså jag blev avstängd förra året när jag sa vad jag tyckte till domarna efter en match. Helt rätt att jag blev avstängd. Jag sa vad jag tyckte. Heda sa också vad han tyckte. Men han sa det inte direkt till domarna. Han sa det i pressen. Smart. Då kan man inte bli avstängd. Vi är inte riktigt där än i plastensvärld. Men vad e skillnaden? Pissa som pissa liksom....


Heda var smart, men feg. Eller jag var dum och korkad. Välj själv.


Men jag har bara haft roligt efter det. En av domarna visade skön humor när han i sommras sträkte fram tassen och sa "Tack för senast". Like it.


Nej, jag är faktiskt inte bitter. Bara en tanke.


# Tack Arsenal. Man kan tydligen tappa en 4-0 ledning även i fotboll. Men va fan e 12 rätt på tipset.


# Går så där för Frölunda.


# Idag börjar schlagern. Nu ska man slita ut soffan på lördagarna.


# Kan man göra comeback om man e född på 70-talet? Jag funderar på det. Handlederna e ju fortfarande snabba. Får kanske lite problem med flåset. Bara att hitta ett lag.


# Carl Klingberg 3-0 till Timrå. Släkten e alltid värst. Utom min. Den e bäst.


Då Rullar Bloggen vidare igen.



Kommentarer
Postat av: syrran

såklart släkten e bäst ;)



Inte e du för gammal inte, har en på min kurs som är 43 å lirar div 3 innebandy. så finns nog hopp för dig me :)

2011-02-05 @ 19:51:32
Postat av: Mika

Välkommen tillbaka hombre!

2011-02-07 @ 10:36:06
Postat av: Anonym

2011-02-08 @ 16:26:12
Postat av: Emmelie

Hej



Emmelie heter jag och jobbar med en ny sajt för lagspelare som heter Matchsnack.se.

Jag har läst din blogg och förstår att du spelar eller är intresserad av innebandy!

Matchsnack.se är en helt nylanserad mötesplats som vänder sig till dig som spelare och eftersom det just nu är innebandysäsong skulle det vara jättekul om du vill registrera dig och testa sidan!

Fans är självklart också välkomna!



Hos oss kan du skapa din egna spelarprofil, sätta dig som spelare i ditt lag, följa andra spelare, tippa egna eller andras matcher, uttrycka dig efter din senaste spelade match och rösta på eller bli utsedd till Matchens Kämpe eller Lirare. På Matchsnack är vi helt enkelt intresserade av dig som spelare och hur du upplever ditt idrottande. Det finns redan sajter för lag, föreningar, fans och elit inom idrottsvärlden, men nu är det dags för dig som utövare att ta plats!



Om du gillar oss, tipsa gärna vänner som lirar. Ju fler spelare i samma lag och serie, desto roligare!



Vi ses på Matchsnack!

Postat av: Medömkan

Nu har du hängt ut Heda i två månaders tid, kanske dags att ta bort detta inlägg?

2011-04-08 @ 12:12:47
Postat av: Lars

Hej!

Kanske dags att be innebandymagazinet att ta bort din blogg?

Blir lite pinsamt med en blogg uppdaterad för 9 månader sen:)

2011-11-03 @ 11:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback