Äntligen ett nytt År.

Då var äntligen detta skitår snart över. Ett år som går till min historia som ett av dom sämsta. Hade inte många rätt 2007.



# Firman är på mig. Vi ligger tvåa i serien. En placering som Lindome inte har varit i närheten av tidigare. Men röster gör sig redan hörda och vill se min avgång. I senaste hemmamatchen så skanderade "Dårarna".




-        Avgå tjockis.



Nu måste jag hitta en spelare som kan ta oss till tvåan. Jag har några dagar på mig att lösa uppgiften. Har ett namn på G. Men förhandlingen har strandat lite. Julmat och nyårsfest går tydligen före nu för tiden. Men jag ger inte upp. Killen hör hemma på en Innebandyplan.




# På torsdag blir det fest. Gamla "Innebandylegender" kommer på besök. Får nog storhandla innan dess.
 



# Kul läsning på Innebandymagazinet. Ibland för man till ett gott citat.


-       Han är helt otrolig. Jag finner inga ord. Han behöver ju knappt vara i samma hall för att göra mål. Han är värd all respekt, sa Innebandymagazinet.se:s krönikör Mikael "Koppen" Lindqvist efter att Svensson avgjort sin tredje stora final.





# Anders Borgströms reportage om Jonas "Silen" Eriksson är ta mig fan det bästa som jag har läst på väldigt länge. Anders visar att han är Innebandyns bästa reporter.





Gott Nytt år på Er alla. Vi ses och hörs nästa år.


Kommentarer
Postat av: NR 9

GOTT NYTT ÅR NR 10 hoppas du gör comeback på planen
igen så man kan följa med i ngn's tempo.

2007-12-31 @ 12:12:42
Postat av: Axel

Gott nytt år på dig med koppen!

Kan väl säga att 2007 inte går till historien som det bästa året i mitt liv heller.....

För ett månadskort på västrafik och klippkort på Åby-pizzeria har du min namnteckning på ett Lindome-kontrakt....fast det kanske blir tufft att platsa??

2007-12-31 @ 12:20:30
Postat av: Koppen

Axel: Du är alltid välkommen.

2007-12-31 @ 13:29:31
Postat av: Mona

Vi får hoppas att 2008 blir ett bättre år.

Gott nytt år!

Postat av: syrran

Gott nytt år på dig brossan. Hoppas 2008 blir bra :)
Eddy hälsar med lite kramar å pussar....

2007-12-31 @ 15:37:05
Postat av: Oggy

Gott nytt år själv!

Zlatan och princessan hänger nu mer på mitt kylskåp! :)

2007-12-31 @ 18:37:53
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback