Klart att man ställer upp för sina kamrater.

Shit va pigg jag är.  Efter tre koppar starkt kaffe så börjar hjärnan att fungera. Blev väckt av Prinsesan kl 05.15. Då ville Ebba stiga upp. Det blev en enda stor kamp i sängen. Det var Emil och Ebba mot mig. Katten hade vi redan slängt ner från sängen.



Att klä på två barn kl 06.15 på morgonen , samt att dom ska få i sig lite käk är inte helt lätt. Det bli ofta att man själv hoppar över frukosten och sminkningen. En snus under läppen och på med lite kläder. Man får blunda framför spegeln när man borstar gaddarna.



Tänkte skicka ett mail till mina kamrater i Mullsjö idag. Jag kanske kan hjälpa dom med hallfrågan. Känner nämligen högsta hönset i kommunalrådet i Mullsjö. Tror till och med att han läser denna urfåninga blogg. För jag vill verkligen hjälpa dom. Inget lag borde få spela sina matcher i ett skyddsrum.



Helt ärligt så tänker jag göra min första lista på bloggen. Men jag behöver Er hjälp. Vem är den största dåren i dagens Innebandy (nej ni får inte rösta på mig)? Släng in en kommentar här nedanför.



Världensbästa div 3 lag hade stängd träning igår. Vi tränade på tvåmål. Hoppas att inte Bilingsfors hade buggat hallen. För det var som vanligt ett snabbt och fartfyllt lir.



Ett tips till Mullsjö: Be IBK 7 Härads gammla tränare ringa runt till tränarna i serien och fråga om inte alla kan ställa upp och skriva under  ett papper på att ni borde få en ny hall. Han har nämligen rutin på sådana samtal.



Respekt till Zebban i Jönköping som trottsar sin ålder och lirar vidare. Kul med killar som älskar sporten. Jag håller mina tummar för Zebban i år.





Kommentarer
Postat av: Dennis

Johan Sjöstrand står väl i en klass för sig själv här på internet. maken till opåläst kille får man leta efter.

2007-09-18 @ 09:53:34
Postat av: Babak

Gillek

2007-09-18 @ 12:24:22
Postat av: ÅÅÅÅÅÅÅÅ

Micke Svensson borde ju utan problem ta sig in på den listan.

2007-09-18 @ 14:49:24
Postat av: mogs

Gillek

2007-09-18 @ 16:47:12
Postat av: linda

micke karlsson

2007-09-19 @ 01:43:02
Postat av: Niklas Malmgren

Matte Forslund... En ex lirare men dock halv tokig... Eller varför inte Tomas Fågelberg... :-)
Kommer aldrig glömma då Matte begärde mätning av lagkaptens bindeln... Resultat, två minuter för för stor bindel... REGLER ÄR TILL FÖR ATT FÖLJAS.... ;-)

2007-09-20 @ 08:18:05
Postat av: Kjartanastri

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback