Kan man stava sämre än mig?

Snart så är det dags för slutspel. Bara att hoppas att man har vaknat då. Tänkte börja skriva lite om Superligan då. Helt ärligt så har jag inte känt sugen under serielunken.



# Kul att Dalen slog Tv-laget. Det var en rolig match. Men om något utav lagen ska ha en chans i slutspelet så måste dom skaffa nya målvakter. Okej dom är hyfsade. Men ingen av dom kommer att vinna ett guld åt sitt lag.



# Har precis nattat mina älsklingar. När jag trodde att båda sov så säger Emil.


E- Pappa, jag vill att du alltid ska vara min Pappa.

J- Det kommer jag alltid att vara.

E- Men när du och jag är i himlen då?

J- Även där kommer jag att vara din Pappa. Jag kommer alltid att vara med dig.

E- Bra.

J- Älskar dig (snyft i ögat).

E- Älskar dig, natti.

J- Natti.



Dom ger mig energi. Älskar att vara Pappa.



# Ni som har följ denna blogg ett tag har säkert märkt en liten förvandling. Jag skriver lite snällare nu förtiden. Beror nog på att jag mår bra nu. Retar inte upp mig på pajaser längre. Bara att hoppas att det håller i sig.



# Måste tacka Pekka Jalava. Tack för lånet av skivorna idag. Det känns som om dagen gick fortare med Lasse som sällskap.



# Kan inte någon hälsa Dala att man kan lägga straffar på fler sätt.



# Har bokat in alldeles för mycket saker i helgen. Måste titta på olika lösningar på direkten.



# Jönköping tog mättning på en Pixbospelare i förra omgången. Jag undrar vad Aga tyckte om det?



# Nu stannade tvättmaskinen. Bara att hålla tummarna för att min chansning gick hem. Blandade rosa och lila. Puhhh, vågar knappt titta efter.



# Förövrigt så kan jag inte fatta Pelle Davidsson (Mullsjölona) har svårt att stava till ordet klubbkänsla. Jag är inte rätt gubbe att påpeka ett stavfel. Men visst är det kul. Kör hårt Pelle. Gillar din blogg.


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hur lång var pixbospelaren ;)

2008-02-26 @ 21:16:36
Postat av: Koppen

hahahahaha.Han va för lång iallafall.Gött Mikael.

2008-02-26 @ 21:28:39
Postat av: RA

Hur gick det med tvätten???

2008-02-26 @ 21:38:06
Postat av: Ingrid

1.Ungars kommentarer gör en glad.. men idag sa min S, vad snygg du är morsan, har du duschat... så njut så länge du kan... 2.Ang. innebandy, inte målvakternas dag igår.
3.Hur går det EM biljettena? 4. Stavfel... vad är det *ler*

Postat av: Mona

Klart du älskar att vara pappa, du verkar vara en bra pappa till dina älsklingar.
Undrar vad det är som har gjort dig snällare...
Har mina aningar, men vad vet jag.

2008-02-26 @ 22:27:47
URL: http://monaspusselbit.blogg.se
Postat av: Niklas Malmgren

Fan vad dom små kan göra skillnad!
Saker dom säger utan att förstå det själva kan göra HELA ens dag!!!

2008-02-27 @ 08:26:55
URL: http://nickem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback