Danne blir en svår nöt att knäcka.

Härligt Danne. Jag återkommer med reglerna.


Ett litet inslag från DBS bloggen.



Göteborgs demontränare, Partilles egen, Mikael Lindqvist såg såklart matchen från Liseberghallens tomt ekande läktare. Han kom med följande uttalande på sin suveräna blogg.

# Danne Bron-Sundbom tyckte att Lisebergs golv var tungsprunget. Enligt han själv så är han snabb på parkett. Vilket jag tvivlar på. Är inte DBS ett gammalt cyckelmärke?"


Jag kunde ha förkastat det som ett skämt men fick nog av Göteborgsklingade skämt igår. Härmed kommer jag gladeligen krossa dig i nästa års schlagertävling. Känn dig utmanad!

"Koppen", jag måste öppenhjärtigt erkänna det är inte lätt att börja bli gammal. Men den här gamla cykeln går att trimma. Och när jag biktat alla mina synder inför det nya året kommer benen att flyga fram som hämtade ur en Redbullreklam. Det beryktade kamelsteget kommer få änglatouch. Och vem vet, är det dagar som i Lisebergshallen igår kanske dessa flyger raka vägen till utvisningsbåset, andra dagar bidrar de kanske till ett långt och framgångsrikt slutspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback