Måste ut och spring nu.

Oj vad trött man är klockan 5.25 på morgonen. Ebba vaknade och ville gå upp. Jag tog mig sakta ur sängen och klev direkt till kaffebryggaren. Starkt kaffe är gott på en söndagsmorgon.


 

Vilka matcher vi fick se igår. Här och här kan läsa om några av mina intryck från gårdagen.


 

Sitter nu framför datorn och har Ågren. På onsdag så börjar det igen. Åh jag som inte har rört mig sen sista matchen förra säsongen. Bjuder Er här på en härlig sida. Laget slutade 2a i div 3 förra säsongen. Jag garvar alltid åt lagfotot. Vilka muppar vi är. Men så jobbar vi också alla på samma ställe. Nej, det är inte Samhall. Men jävligt nära. Kör nog en Ray Wilkins fris i år med. DVS bakåtkammat slick.
 

 

Nej nu måste jag leta efter dojorna. Vet att dom har legat på balkongen hela vintern. Men tydligen så tog Carina in dom förra veckan. Hur fan kan dom då försvinna?


 

Ebba har börjat krypa. Kul men jobbigt för farsan.


Höll på att glömma årets "RadioHit". Dunka mig Gul och Blå. Hörde den på P3 i Torsdags.Vad tror ni? Nån annanplåga på G?


Kommentarer
Postat av: Göteborgaren

En av alla de tråkiga/sorgliga sakerna med att säsongen nu är slut är att man kommer att sakna din blogg! För du kommer väl inte att följa dam-vm nu i maj eller?

2007-04-22 @ 23:01:12
Postat av: Koppen

Tack (vem du nu är). Nja kommer nog inte att följa Dam-wm. Men vem vet jag kanske bubblar till.

Blogga kommer jag att göra fastän inte det är säsong. Men det blir nog mest historier om "AIK Dala o Zlatan".

2007-04-23 @ 09:22:40
Postat av: Anonym



Dam VM? Ror du över? Dunka mig gul och blå
"Dunka mig gul och blå"
Låten har landsplågavarning
Dunka mig gul och blå



2007-04-23 @ 17:31:15
Postat av: Anonym

skriv något

2007-04-25 @ 00:05:33
Postat av: Niklas Malmgren

Åh, dessa härligt tidiga mornar man får på köpet med barn... :-)

2007-04-25 @ 08:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback