Solen lyser över planen.

Solen lyser över Mölndal. Igår var det 15 grader i solen. Härligt. Idag nalkas det match mot 12isarna. Jag och Zlatan är laddade till max. Trots att helgen inte riktigt har varit fullfjädrad.


 

I fredags så var det som sagt pokerkväll på jobbet. Fem tappra män skulle återigen mäta sina kunskaper i turspelet. För visst är det ett turspel? Själv så hade man inte den minsta gnutta tur. Mina placeringar blev 5a, 5a, 3a, 5a. Katastro0ffffffffffff. Får nog höra ett och annat på måndag. Mobbad och förnedrad så cyklade jag hem till de kära. Somnade runt tolvtiden för att sedan vakna vid tre. Då blev det en rusch till holken. Matförgiftad. Jag skall ge Er ett råd. Byt aldrig Pizzeria. Lördagen blev inte spec sexig.


 

Men idag är jag stark.


 

Uppstigning 06.00.

Blöjbyten 06.05.

Surfning 06.10

Matat Ebba 07.00

Fixat mat till Emil 07.15

Diskning 07.20

Rengjort kattlådan 07.40.

  

Nu sitter jag framför burken och njuter med en java i handen. Ebba har haft en tuff natt. Hon är förkyld. Nu är hon skittrött, men vägrar att sova.


 

Idag håller jag på Dalen.


Kommentarer
Postat av: syrran

oj oj oj så duktig du va i morrse då :) mycke du han med på kort tid :)

2007-03-25 @ 12:25:46
Postat av: Tony

Jag önskar referat av den stora matchen idag. Då menar jag Zlatan och Dala mot resten av världen. Jag verkligen älskar att läsa om dom matcherna de är på riktigt.

2007-03-25 @ 15:51:48
Postat av: Kijul

Hey, this is a great site, I learned a lot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback