Opppps He did it again.

Schlagerlåtarna rullar fram på jobbet. Tränar på texterna medans jag jobbar. Nu har jag lunch, " så nu får jag la blogga?


Milleniumets "Oppps i did it again" har slagit till igen. Denna gången så skrev Mikael Karlsson på för Balrog. Men något säger mig att han även har ett kontrakt med Pixbo och Dalen på G. Gött Micke. Träna på autografen. 
 

Fick precis ett sms från Mickes granne.


Hejsan. Igår kl 22.45 anlände Freja Jihde. 53 cm lång o 3,5 kg tung. Alla mår toppen, men trötta.
Häls Fam Jihde.



Grattis mina vänner. Visst är det stort att bli föräldrer.


# På söndag eller måndag kommer mitt sista alster på två veckor. Måste ta det lite lugnt. Hoppas att ni har förståelse.


# Är Hallstensson förbundskapten igen?


# Imorgon kommer The Ark på en hedrande bronsplats.


# Visst är folket i runt gamla Jugoslavienlite små konstiga. Ena dagen så skjuter dom ihjäl sin granne. Andra dagen ger dom fullpoängare i Schalger till dom. Så kom inte och säg att Schlager förbrödrar.



Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Skumt att Balrog presenterar Micke K som nyförvärv men AIK skriver inget på sin sida... Ska man tolka det som att sist aordet inte är sagt, eller bara dåligt uppdaterad hemsida????

2007-05-11 @ 13:57:03
Postat av: Niklas Malmgren

Efter att ha läst på innebandymagasinet.se så börjar det ju se ut som Micke Karlsson har sin egen syn på kontrakt... Ska bli spännande att se hur detta slutar.
Sen blir ju innebandy lite kalle anka förklarat då Balrog inte hört av sig till AIK alls, litar man blint på vad en spelare säger?
Det är synd att innebandyn skjuter sig själv i foten hela tiden...

2007-05-11 @ 15:56:19
Postat av: Johan Sjöstrand

Har hört att Karlsson dessutom skrivit på för sju Schweiziska klubbar, två finska och en dansk samt att det kan dyka upp något från Sydkorea också....

Postat av: Bentley Cars

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-10-20 @ 10:32:48
URL: http://bentley-cars.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback