Vart tog glädjen vägen?

Vad är det vi håller på med?


Varför gnäller alla HELA TIDEN?


När bloggarna ploppade upp inom Innebandy Världen så beskrevs Innebandyn som Kärlek. Nu beskrivs den som tragiskt. Vart tog all skön läsning vägen. Förr kunde man läsa om lirare, spelsystem, vackra mål mm. Bloggarna fick stämpeln att klia varandra och spelare/ledare på ryggen. Nu tror alla att dom har blivit nya Maths Olsson.


Visst alla får skriva vad dom tycker. Men är vi inte lite tragiska för tillfället. Vilken blogg/sajt jag än besöker så stinker det skit snack. Det handlar antingen om Micke Karlsson, Förbundet ( i en väldigt negativ ton), 4-4 spelet i sudden, Fahlman vs Dysli, Pixbo IBF-Partille Dam div 2. Kameravinkeln.


Allt i en negativ ton.


Återigen. Alla får skriva precis vad dom vill.


Men hur kul är det att läsa?


Klart att det finns många frågor där ute. Kanske för många?


Man kan ju knappt hålla sig för skratt när vuxna männ ska ha sista ordet. Tänker då på Fahlman-Dysli. Lägg ner.



Jag uppmuntrar/ber om en kärleks vecka. Om ni försöker att skriva om roliga händelser i en possetiv ton nästa vecka så är jag på. Jag vill inte vara gnällig längre. Jag är inte bättre än någon annan. Jag lovar att bättra mig. Hoppas att ni är på. I alla fall i en vecka.





På den här sidan ska det i alla fall handla om Kärleken till Sporten...


Kommentarer
Postat av: libk

se vad bra alla människor blir när dom får vara i världens bästa klubb ett tag....love peach and understanding!

2007-11-09 @ 10:40:02
Postat av: Oggy

Haha kan inte vara kul att tro att man är Mats Olsson. Fet, ful, alkholiserad och bitter. Räcker med att slänga ett öga på hans bild+rubrik för att man ska bli färdig att kräkas.

Postat av: RA

Love U!

2007-11-09 @ 16:11:11
Postat av: Robbie

Särskrivning är en sport i sig!

2007-11-09 @ 16:19:16
Postat av: Hej

ta en titt på sundboms senaste inlägg då =)

2007-11-09 @ 17:18:39
Postat av: Johan Sjöstrand

Syftar du på mig Koppen? Du vet, ibland måste man få släppa ut lite ånga också. Dessutom, jag vill inte jämföra mig med Kungen Mats Olsson, jag är mer Innebandyns Patrik Ekwall (- Porsche då).

2007-11-09 @ 18:31:09
URL: http://blogofinnebandy.blogspot.com
Postat av: Jöns (Pelle)

Sjöstrand. Du är konstant sur, så han menade nog inte dig såsom en av de som blivit gnällig ;)

2007-11-09 @ 20:16:59
Postat av: is a be

Nu är du kung Koppen,i love u

2007-11-09 @ 20:44:55
Postat av: Robbie

Eller jag kanske ska skriva sär skrivning?

2007-11-09 @ 22:06:30
Postat av: Per Nordström

Koppen!

Funderar på om man skulle ta och dra ihop ett Bloggäng till Veteran-SM i Falun i april?

Se matcher, småfesta, gagga, dela med sig av gamla minnen...

Jag är ganska säker på att Tom Wester dyker upp också...

Nordström

2007-11-09 @ 23:30:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Johan Sjöstrand

Jöns(Pelle): Puh! Tack då vet jag ;-)

2007-11-10 @ 06:27:33
URL: http://blogofinnebandy.blogspot.com
Postat av: Bara så att du vet :)

Världens bästa div 3-lag (Karskens) vann med 22-3 igår .

1. Mjölby IBK
7
7
0
0
94-19
21p

2007-11-10 @ 16:04:26
Postat av: Koppen

Låter kul Nordström. Ge mig mer info.

[email protected]

2007-11-10 @ 18:54:25
Postat av: Raymondeline

Great site, keep up the good work

2010-03-03 @ 09:21:02
URL: http://raymondeline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback