Mer liv i mitt Sovrum.

Igår blev det bekräftat. Pixbos bästa nyförvärv år 2007 heter Magnus Nilsson. Mannen måste hyllas. Magnus ligger bakom Pixbos förvandling av arrangemang. Gårdagens arrangemang höll "Världsklass".



Jag har aldrig upplevt en bättre inramning på en seriematch i Innebandy.



Matchen däremot kunde man ha önskat sig mycket mer av. Pixbo var rädda för Storvretas kontringar. Vilket gjorde att dom spelade mycket på säkerhet. Storvreta backade hem i stort sätt hela matchen. När dom i mitten av tredje försökte med en dålig fullplanspress så gick dom bort sig gång på gång.



Det var första gången i år som jag såg Uppsalalaget. Laget som jag alltid har gillt var nu ett riktigt tråklag. Jag saknade Holts, Solid, Johansson, Skogström, Blomberg mm. Killar som helt enkelt lirar en rolig Innebandy. Okej det var några år sedan som bla Blomberg var i laget. Men spelet som Storvreta stod för då behagade mig. 
 



Men läget är väl så att om man vill se fart och fläkt, eller rolig innebandy så ska man nog gå på en Div 1-3 match.




Över 7000 såg matchen. Men det var tystare i Scandinavium än i mitt sovrum. Synd.



Men som sagt Magnus Nilsson och company håller på att bygga upp något stort i Göteborg. Tack


Kommentarer
Postat av: Mona

Grattis!
Tyvärr så lyckades ju inte mitt Storvreta visa vad dom går för igår, tråkigt för alla er som var i Scandinavium.
Tråkigt också om det inte var lite liv i hallen, synd att jag inte kunde komma ner och liva upp det hela :o)

Postat av: David

Har lite bilder från matchen du kan få ta del av för bloggen. Skicka ett svar till min mail om intresse finns!

2008-01-04 @ 13:57:43
Postat av: Ingridiume

Tack för nyårs hälsningen.
Tystare än i ditt sovrum?... HUR tyst är det?

2008-01-05 @ 00:02:38
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Ingridiume

Tack för nyårs hälsningen.
Tystare än i ditt sovrum?... HUR tyst är det?

2008-01-05 @ 00:03:06
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Ingrid spamaren från ume

Sorry
spam... hur gick det till?

2008-01-05 @ 00:04:49
Postat av: syrran

om du ska få nå napp på dina konntakannoser så får du nog ändra att du e sambo med carina :) står ju det om man går in å läser om dig.
snöiga kramar från Köping

2008-01-06 @ 16:42:14
Postat av: Niklas Malmgren

ah, syrran kommer med mästerliga tips... du kanske ska komponera nästa annons med henne som coach... :-)

2008-01-07 @ 14:17:52
Postat av: nyfiken

sambo ja...
upptäckte det.

2008-01-08 @ 16:53:02
Postat av: Webmastern

Nu är det fixat.

Tack syrran och Nyfiken...

2008-01-08 @ 20:34:42
Postat av: syrran

de e sånt syrran e till för. stöttar å finns alltid här för dig :)

2008-01-08 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback