Stackars han som tror att livet är en dröm, han borde skaffa sig ett jobb.


Inlägg 390. Ja det har blitt några inlägg genom åren. Kanske därför som jag börjar att tröttna.




# Täby torskade idag. Opps, tur att man inte hade spelat.


# Emil började på Judo igår. Kan väl säga som så att det var lite mer ordning på den träningen än killens fotbollsträningar. Respekt är bara förnamnet.


# Ödesmatch på fredag. Torsk och vi E tillbaka i trean.


# I lördags så var det 35 årsfest. Får la be om ursäkt för några vinsamtal. Störd är bara förnamnet. Men schlager och vin funkar inte för mig. Det blev lite för mycket av det goda. Sorry folks.


# Tror inte att Nede kommer att få nån mer straff igår. Vissa domare är riktigt synskadade.


# Kom inte och säg att ni inte var förvarnade. 2.60  i odds till Challengers var riktigt bra. Hoppas att ni spelade.


# Fredag 13. Började bra. Försov mig en timme. Sen hoppade kedjan på järmhästen. En del hade skyllt på datumet. För mig var det en vanlig morgon.


# I lördags var det kärleksdagen. Geniet kom med en klockren kommentar.

" Idag får det väl bli du och jag som hittar på nåt"

Jag- Varför då?

Geniet- Det finns väl ingen jävel som vill vara med oss idag.


# Publikligan är ett stort fiasko. Återkommer till det när jag orkar.


# Jag erkänner att jag har somnat till två matcher i år. Båda gångerna har jag sovit bort andra perran. Konstigt nog så har båda matcherna haft samma aktörer. Så om ni har sömnproblem så kan jag rekomdera er att slänga in en DVD skiva med en match mellan Helsingborg-Västerås.


# Nåt säger mig att 27:an inte längre vågar lira i Lisebergshallen.




Stackars han som tror att livet är en dröm, han borde skaffa sig ett jobb.



Kommentarer
Postat av: Anonym

alkolåset på mobilen verkar vara selektivt

2009-02-17 @ 22:44:02
Postat av: Anonym

lívet är en blandning av en frukt coctail.De röda bären är få men symboliserar kärleken.De gröna druvorna är kunskap erfarenheter man skaffat sig i livet .Den övriga blandningen är vänner familj annat betydelsefullt.Ja vad är då såsen dom ligger i .svaret är att det är vardagarna jobbet mm som bara finns där utan att man märker det .Men varför likna livet en frukt cctail.Jo för om du vill mumsa i dig det så kan du på välja att käka ddet i ensamhet /tillsammans med någon eller några du gillar eller bara stoppa in burken på hyllan och välja bort det du inte gillar .

2009-02-19 @ 11:47:07
Postat av: Jimmy.G

Hej Koppen !

allt väl ? Saknar lite nostalgi turneringar med "Best of the Best"! har du något på gång ?

Sköt om dig ...:) MVH Gunfire

2009-02-20 @ 10:43:04
Postat av: Koppen

Hallå Jimmy.



Kanske har en grej på G. E du ledig i sommar?

Postat av: Koppen

Hallå Jimmy.



Kanske har en grej på G. E du ledig i sommar?

2009-02-20 @ 15:49:48
URL: http://koppen.blogg.se/
Postat av: Jimmy.G

ledig Från V30 -V.33 Ut ojämna veckor passar mig bäst . det vore kanon om du fick ihop något.

Ha det MVH Gunfire

2009-02-24 @ 14:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback