När hoppar man av?




Så här dags på året så brukar allt för många lag sparka sina tränare. Som ni kanske har läst så gillade jag inte att Ivarsson fick sparken av Mullsjö. Kanske får be Mullsjölona om ursäkt. För på dom två senaste matcherna så har ju faktiskt Mullsjölona tagit fyra pinnar. Ska bli spännande att följa fortsättningen av spektaklet.


# En som borde ha fått sparken är Mikael Karlberg. Jag fattar inte hur han kan sitta kvar efter endast en seger på 16 försök. Måste vara nåt slags rekord. Jag tror att Henke hysterin har räddat micke. Samtidigt så är jag glad att helsingborg kör på. Modigt. Jag tror  att FHC vinner på det i längden. Men hade jag varit tränare så hade jag garanterat hoppat av självmant.


# Landslaget berör. Nu kan jag höra flera ropa efter Sundbom. Så dax nu. Om två veckor presenterar Göransson sitt nya bygge. Spännnningen E oliiiiidlllllliiig.


# Igår pratade jag med en snubbe som vill ha bort Hallstensson ur landslaget. Då frågade jag snubben vem han ville se på posten. Då började han räkna upp tränarna i SSL. Svaret blev.


Det vet i fan. Det finns ju fan ingen  tränare i SSL som är bra....



Typiskt Innebandy. Vi vet alltid vilka vi inte vill ha. Men den vi vill ha, är inte lätt att lägga fram.


På min lista finns det fyra namn. Två av dom jobbar på i SSL. Dom andra två skulle förbundet aldrig våga anställa.


Men som sagt, Hallstensson kanske blir kvar.



# Det börjar att bli jobbigt nu. Match ikväll igen. Jag ligger nedbäddad. Jag har missat tre matcher på två säsonger. Två av dom har vunnits. Så jag e inte ett dugg orolig.



Kommentarer
Postat av: David

och ännu en seger med coachen borta hehe, en gång ingen gång, gång på gång en trend. :) Grymt taktiskt spelat idag kolla reffet imorgon.

Postat av: David

ingen comment om reffet, är du helt utslagen av influensan eller? Fixar du att ta dig till alinge på fredag så man kan få en exclusive comment?

2009-01-14 @ 23:12:55
URL: http://innebandydavid.blogg.se/
Postat av: Okänd bloggare

Är inte sporten slut snart Koppen? Du lovade ju att blogga efter den... :)

2009-01-16 @ 10:38:16
Postat av: Koppen

Sorry. Drabbades av sömn. Lovar att bättra mig.

2009-01-16 @ 15:40:00
Postat av: Sven-Arne Karlsson

Hej!



Har tappat dit Tel.nr .



Sven-Arne

2009-01-16 @ 16:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback