Capello såg chockad ut.



Fattar inte hur man E funtad. Här sitter jag med slutspelsskägg. Måste fan raka mig nu. Vi är ju utslagna. Dags att vakna. Det är över nu. Måste bara fatta det.......


Allsvenskan har startat. Wow. Vilken skön fotboll. Härlig underhållning. Att folk betalar för att se skiten. Inte mycket till fotboll om ni frågar mig. Men visst finns det undantag. AIK.


Något säger mig att det snart är kris i MFF. Deras backlinje liknar Brassarnas 1982. Man måste slå minst 200 sidledspass innan man lirar framåt. Konstigt att Daniel Andersson blev mittback.


I bandyn är det som sagt slutspel. Jag tror fortfarande på Storvreta.


Kan bli en rolig match imon. Jag tippar på minst 12 anmälningar efter matchen. Detta Innebandyår kommer att i historieböckerna enbart att handla om anmälningar. Själv så fick jag min tillslut. Jag blev avstängd Umeå borta. Kanske borde skicka lite blommor till Pajaserna i dom gula tröjorna. Tragiskt att man blev avstängd. Men jag kunde inte hålla mig. Vilket inte många i hallen kunde göra. Skulle gärna dela med mig av vad  som stod i anmälan. Men E det bra?



Skit samma. Jag står för vad jag sa. Jag tyckte att hela hallen garvade åt dom. Jag tycker att dom E pajaser. Jag tycker fortfarande att dom inte ska dömma oss.........


I hockey hade inget hänt. I våran sport så kan allt anmälas av vem som helst. Kalkon. Låt nu lirarna få avgjöra dom matcherna som är kvar denna säsong. Det är Playoff.  Det ska göra lite ont. Lägg ner alla jävla anmälningar.



Jag vet att jag gjorde fel. Jag står för mitt. Jag blev straffad........


Shit vad jag fick suddddddda nu. Kanske bäst så. Det är ju bara plast vi sysslar med.


# Tack för garvet Fisher.


# Samma sak varje år. Ska man sluta eller fortsätta? Bara en skillnad i år. Jag E Kär.....


# Ska sluta att leka med Geniet och Trubbel. Kunde knappt röra mig i söndags. Klart att det var deras fel.


# Kent var riktigt bra i lördags. Blev så jävla glad när dom började att lira "Socker". Jag Kastade mig på närmaste medmänniskan och gav han en kram. Capello såg chockad ut :). 




Våren är här, Koppen är kär. Bara att gå ut och vara en Glad Jävel........



PS: Inte kär i Capello. Vi är bara vänner.








Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Tur för dig att du inte är kär i den där Capello...



Puss!

2010-03-25 @ 20:39:23
Postat av: Fohrman

Koppen och Capello vilket sött par... eller inte...

2010-03-26 @ 02:27:29
Postat av: capello

.... grymt par, och jag är lite småkär..../ capello


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback