Har han Koll?

# U2 Mölndal ligger trea i IB Dreamteam. Killen som styr laget måste vara grym.


 

# Återkommer om 13 Juli 1985.


 

# Var det inte någon som sa att han hade koll på Martin Dahlgren? Har för mig att det var en förbundskapten. Eller har jag drömt det? DALA SKALL SPELA I BLÅGULT.


 

# Gjorde bort mig på Maxi i söndags. När jag skulle rulla iväg med vagnen efter att ha betalat så gick det inte att köra vagnen. Tittade då under vagnen för att se om något låg i vägen. Och mycket riktigt. Där låg 8 liter kattsand. Shit vad pinsamt.


 

# Ebba rullade från mage till rygg idag. Stort.


 

# Emil dominerar kraftigt nere i tobaksaffären. Gubbarna skrattar gott när vi är på besök. Emil spelar nästan enbart tvåor på tipset.


 

# 1992 hade Manchester United ett hyfsat juniorlag. Nicky Butt, Gary Nevill, John O´Kane, Robbie Savage, David Backham, Keith Gillespie, Paul Scholes, Ryan Giggs. Kan varmt rekommendera reportaget från senaste numret av Offside. Laget kallades “Juice Hjältarna”.


 # Blir intressant att se vilka som dyker upp i panelen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Rubennelly

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback