Lördagens sågningar.

# Bara att lyfta på hatten och gratta Färjestaden. ”Bröderna” Nilsson var strålande.


 

# Idag håller jag på Älvstranden och Pixbo. Jag tror att båda lagen tar tre poäng. Hillborg avgör uppe i Falun, med en markare i bortre. I Lisebergshallen avgör Dala i sudden.

 

 

# Vet inte vad man skall säga för gott om gårdagens tv match. Men vi såg många förlorare.


 

Förlorare 1:Manuel Walldèn. Killen förstörde lagets chans till kvittering.

 

 

Förlorare 2: Domaren som ville synas i tv. Eller vad sägs om hans kommentar till Bron-Sundblom. ”Danne, gå hem och kolla på tvn så kommer du att hålla med mig”.


 

Förlorare 3: Publiken som kastade in saker på plan.


 

Förlorare 4: Hoppas hoppas hoppas att det inte var speakern som ledde hejarklacken.


 

Förlorare 5: Edlund (som jag brukar hylla) visade sig vara en god skådis. Shit va tråkigt.


 

Förövrigt så vill jag hylla Binge. Härlig coachning. Svenskinnebandy behöver bra coacher. Caperio/Täby FC har en.


 

Storvreta då! Nja, Davidsson var bra. Hannes måste också få beröm. Antons mål var vackert. Men ni kan mycket bättre. Framför allt så går det riktigt sakta när Örjan och Berggren skall spela upp bollen.


Kommentarer
Postat av: Marcusrebekka

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback