Det är inte lätt att vara Ödmjuk.

Oj vad många ni har blivit som är inne och läser här. Igår hade jag över 700 sidvisningar. Samt Över 300 unika besökare. Hoppas att ni trivs här.


Tänk att just min dagbok tjuvläses över hela Sverige.
 

Idag kommer AIK att krossa IFK. Skall bli så gott att äga vardagsrummet hos Fredrik med familj. Känner på mig att AIK vinner med 3-0.


Klart att det inte är medias fel att Caperio slog ut Pixbo. Vad jag menade igår är att media är duktiga på att sätta press på diverselag. Fattar ni nu då?


Många frågar mig varför jag kallas Koppen. Så jag får väl ge Er svaret. När jag var liten så var jag en riktigt dålig förlorare. Ja ,jag höll nästan Pixboklass. Så en kompis till mig tyckte att jag grinade så mycket att man kunde fylla en tekopp med mina tårar. På det sättet blev det Koppen.


# Så länge min chef  låtsas att  jag har mycket lön, låtsas jag som om att jag har mycket att göra.


# Eshan: Kan jag beställa en skiva? Stor humor. Kan lova att alla inte uppskattar den. Men vem bryr sig? Det är ju så skoj att sparka på folk som redan ligger ner. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå

2007-04-17 @ 09:59:52
Postat av: Göteborgaren

Tänk om man var i Kim Nilsson situation :)
.
http://www.innebandymagazinet.se/ibm/artikel.asp?d=103&aid=26188

2007-04-17 @ 10:31:55
Postat av: Alex

Må din profetia bli sann ikväll,Koppen

2007-04-17 @ 13:14:21
Postat av: Till Koppen

Koppen: Vad tror du om Östholm's chanser att ta en plats i Pixbo? Kommer det gå bättre för honom än Rydberg? ÄR han bättre än Rydberg?

2007-04-17 @ 13:16:25
Postat av: Koppen

Vem är Rydberg? Ja ha, du menar Ryberg :). Har faktiskt aldrig sett Östholm. Men får han lira på sin vanliga plats och inte byta position som Ryberg fick göra så går det säkert bra.

Alex: Du behöver inte vara orolig.

2007-04-17 @ 13:39:05
Postat av: Till Koppen

Jo det är ju sant. Det är ju heller inte alltid de som spelarna som har gjort mest mål eller som har bäst statistik som lyckas. Där är Ryberg ett bra exempel. Pixbo är ett annat. Skillnanden mellan Ryberg och Östholm, stavas motivation, vilja och engagemang. Tror att dessa tre egenskaper är väldigt mycket större hos Östholm än Ryberg.

2007-04-17 @ 14:28:08
Postat av: Tichonov

RYBERG INTE RYDBERG!!!!
Rydberg är sallader...

2007-04-17 @ 15:32:18
Postat av: Kapten haddock

hörrudu koppen! ikväll Skall råttorna från solna få lämna skeppet med svansen mellan benen. Ta fram den stora tekoppen den kommer att behövas. Håller på Änglarna för änglarna är bäst änglarna, änglarna änglarna.
// Kapten Haddock

2007-04-17 @ 15:51:29
Postat av: Ehsan

Det är som du säger, "stor humor". Sen om alla inte uppskattar den.. det är upp till var och en, jag är Ehsan, så jag skiter i. Folk får ta den hur dom vill.

Jo, för det var ju verkligen det som var syftet.

För övrigt gillar jag det du gör, bra skrivet.

Postat av: Abdullahianneli

I want to say - thank you for this!

2009-01-26 @ 12:19:27
URL: http://abdullahianneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback