Felinställt sikte.

När Zlatan och jag gick till planen så halkade jag efter. Visst jag borde vara först nu när jag blev årets forward. Men jag är nere i en svacka.


 

När Zlatan äntrade planen så hörde jag 12isarna vråla "Hej Emil, var har du farsan". Han kommer sa den lilleprinsen glatt. Två sekunder senare så såg dom mig. Då vrålade alla i kör "Micke är med oss". Hehehehe, gott att man fortfarande kan dominera på vissa planer.


 

Jag gled in och skickade iväg ett skott. Men siktet var som vanligt felinställt. Bollen tog mitt på Jonte. Ajajajaja. Jonte vek sig dubbelt och tårarna rann ner för hans kinder. Jag tröstade han med att han idag skulle få spela i mitt lag. DVS det vinnande laget.


 

Det var som vanligt bäst av fem matcher och först till fem som gällde.

   

Fortsättning följer????..


Kommentarer
Postat av: Raffe

Vart tog det förra inlägget vägen???????
Synd om den killen......

2007-04-20 @ 20:05:38
Postat av: Koppen

Hahahahah.Humor.Vi tar det o
pa mandag.

2007-04-20 @ 21:23:37
Postat av: Jessica

Hello...visst är det sjukt roligt att spela med kidzen. Det hinner bli en och annan match på skolan kan jag säga...det är underbart att få chansen att bättra på självförtroendet och briljera med en och annan dragning. Men ändå är man ödmjuk när frågan kommer...Är du bäst i sverige?? Det är ju en lagsport...eller hur?!! Trevlig helg!

Postat av: Mamma

Fast jag har en 12 årig son, så vrider jag mig av skratt.Tänk om vi bodde på din gata..... :)

2007-04-20 @ 23:48:46
Postat av: 1X2

Säker 1:a imorgon

2007-04-21 @ 00:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback