Om ni vill ha mig, nu kan ni få mig så lätt.

Har ju som sagt bestämt mig för att ta ytterligare ett sabbatsår. Men det börjar att klia i fingrarna. Tänk om det fanns ett lag som lirade i Aktiviteten. Jag skulle ta det direkt. Shit att Mölndal gick i graven. Vilket lag vi hade. Skogis, Dala, Finn, Let, Jonny, Jögi, Linus, Pilly, Reitan, Jonte, Robin, Pålle, Angle, Fridh, JG, Jonte, Stjärna, Köster, Linkan, Marcel, Hilmer, säkert glömt någon.


 

Anbuden saknas inte. Några verkar vara riktigt roliga. Men det handlar ju som sagt om tiden. Jag orkar inte träna mitt i nätterna tre gånger i veckan. Inte så länge som jag har ett heltidsjobb.


 

Så nu vet ni förutsättningarna. Jag säger som Håkan Hellström.


  

"Om ni vill ha mig, nu kan ni få mig så lätt"


 Någon som har ett jobb till mig? Ett riktigt alltså.


Kommentarer
Postat av: Tony

Ett riktigt dreamteam. Nostalgi känslorna tar över. jaja nu blir det Åby travet med alkisarna. Hälsa Emil att har inte e svensk och att jag inte har en grismage, det e en kebab mage.

2007-04-21 @ 11:20:58
Postat av: Koppen

Vad lurade du egentligen i min lille prins igår? Han frågar mig hela tiden om han är svensk.

2007-04-21 @ 12:48:38
Postat av: Anonym

svårflörtade får större utdelning
Spelare eller tränare?

2007-04-21 @ 13:20:14
Postat av: Koppen

Spelar ingen roll. Är i mitt livsform.

2007-04-21 @ 15:07:50
Postat av: hilmer

Lindome kommer ju att lira på blåa mattan.

2007-04-23 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback