Dear Mr Canadien.

Ja du koppen undrar varför du klankar ner på Roma och Vanberg i det mesta ? Att vi svärtar ner innebandyn, dom flesta av oss har både vm,ec och sm guld så det räcker.. Kan du inte förstå att vi vill och kan ha lite roligt på den högsta nivå som vi en gång spelade på, och nu avslutar vår karriär.. ??

Mr Canadien





Ja, vad ska jag svara. Tycker du själv att det är rätt det ni gör? Tycker du att ni gör ItalienskInnebandy en tjänst? Orkar inte bry mig längre. Gräv på bara. Jag mfl trode att ni hade avslutat era karriärer.Men det kanske är i en EuropaCup som man ska avsluta sin karriär. Vad vet jag?
 


Du har du rätt i Vanberg. Jag har tyckt att han har varit ett stort skämt ända sen han stod och sköt bollar på Hellgård under en uppvärmning. Men jag tycker att han är bra på tv. Mycket bra till och med.



Kör hårt Mr Canadien.

Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Skämtar du? Sköt han på Hellgård på uppvärmingen??? Ha ha ha, någon verkade sett för mycket på NHL... Ha ha ha, det är ju obetalbart! Hur töntig får man bli!! (eller varit)

2007-12-17 @ 08:35:26
Postat av: MH

Att Vanberg sköt bollar på folk under uppvärmningarna hände i var och varannan match. Han försökte "thrasha", som man säger i Sthlm, sönder sina motståndare redan innan matchstart.

Håller med om Roma. Riktigt pinsamt! Man gör sporten en rejäl otjänst och vad man förstått av debatten så är det spelarna och ledarna runt laget som tycker det är okej och resten av oss är på en helt annan linje.

2007-12-18 @ 12:01:10
Postat av: Niklas Malmgren

Ha ha ha, det är ju så löjligt så mabn dör! Skjuta bollar på uppvärmingen??? Herre gud!

Tacka vet jag Anders Myrvold när han spelade i Djurgården och dom mötte MoDo, han hade hört att Magnus Wernblom va en hård temperamentsfull kille, så när MoDo står uppradat för nationalsången och DIF kommer in på isen kör han helt enkelt rakt över M. Wernblom, det är att thrasha...

Att skjuta bolla, känns så sjukt töntigt!

2007-12-18 @ 13:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback