Jag mår Illa.

Falun har flytet. Man blev ju inte direkt chockad när Skoog avgjorde matchen mot Jönköping igår. Dom är inne i zonen. Allt går deras väg. Matchen hade varit bra om någon hade flyttat kameran till långsidan. Kameravinkeln förstör hela sändningen. Vet att jag är tjatig, men tv4 förstör sporten. "Innebandydåren" tittade inte ens på hela matchen. Då är något verkligen fel.


Lobbade lite för Jonas Mönell igår. Ville att killen skulle bli "Matchenskanon". Gick väl inget vidare. Jonas blev "Matchenskalkon". Nästa gång vill jag att alla röstar på "Kameravinkeln" till Matchenskalkon. Hela Sverige borde rösta.


# Snart så börjar årets höjdpunkt. Schlagern. Tänkte ställa en fråga till Er idag.

Vilken artist avslutade sin Schlageråt med orden "Så får jag hälsa till farmor i Edslöv"?



# Fotbollen har sin Champions Lesgue. Innebandyn har Europacupen. Nu försöker ett kompisgäng att sabba hela cupen. Likt ett kompisgäng som bildar ett korplag i fotboll håller dom på att värvasamman ett lag som ska representera Italien. Man har läst att dom vill göra något för den Italienska Innebandyn. Men har dom tänkt på hur lågt allt är? Spelare som jag/vi såg upp till ställer nu upp i laget. Killar/Gubbar som har lagt av med Innebandyn ska helt plötsligt spela i Europacupen.

JAG MÅR ILLA.

När coacher mitt i säsongen ställer upp på detta jippo. Borde dom inte ge allt i sitt klubblag? Hur var det nu, det här med att andra coacher åkte på pokerresor mitt under säsongen? När ska vi bli tagna på allvar?

JAG MÅR ILLA.

När folk tycker att detta är en rolig grej.

JAG MÅR ILLA.

När jag hör namnet Roma.

JAG MÅR ILLA.

När en sminkad kille står och gör reklam för Världens bästa liga ena dagen, för att nästa dag svärta ner Innebandyn på detta sätt.

Kommentarer
Postat av: Alex

Kenta

2007-12-11 @ 09:25:02
Postat av: Alex

Kenta

2007-12-11 @ 09:26:56
Postat av: Zlatan

Bra koppen,

Själv mår jag illa när man i sändningen hör en intervju med faluns tränare Bäck svara på frågan om dom är nöjda med första perioden?

Då svarar han: NEJ VI HAR FÖR MYCKET BOLL.. VI MÅSTE LÅTA JIK HA BOLLEN MER SÅ VI KAN KONTRA...

Då blir jag illamående.. Var är vi på väg med dagens innebandy???

Vill man inte utveckla sitt eget spel?

2007-12-11 @ 11:20:29
Postat av: M. Elmer

Tja, ses vi söndag? Eller är det div.3 gänget som gäller?!

Ps. jag har nog ätit för mycket lussekatter och mår illa...

Postat av: M. Elmer

Tja, ses vi söndag? Eller är det div.3 gänget som gäller?!

Ps. jag har nog ätit för mycket lussekatter och mår illa...

2007-12-11 @ 21:34:21
URL: http://www.vimmerbyibk.com
Postat av: Koppen

Tjena Micke. Jag har änglarna i helgen. Men jag hoppas att vi ses.

PS: Lussekatter är inte nyttigt.

Lyckatill på söndag.

2007-12-12 @ 08:07:11
Postat av: Niklas Malmgren

Håller med dig Koppen!

Det är lite sjukt att det går att göra som Roma gör, i en seriös sport, eller som vill verkar seiös i alla fall...

Skulle vara kul se något liknande i fotboll, eller hockey eller ja i någon sport för den delen... Sjukt!

2007-12-12 @ 11:00:28
Postat av: PW

Bara att hålla med dig Kopp-Dropp!
Hur kan någon som ifrågasätter hur andra kommenterar Ligacupen samtidigt tycka det är rätt att köra batongen och puder pennan rätt upp i näsan på sig själv.
En aning illa mår man....
Som att tappa tusen meter respekt.

Tack för en hel del goa knackanden och hoppas att du överlever julen!

2007-12-22 @ 23:19:44
Postat av: Newsthings

I want to say - thank you for this!

2009-12-10 @ 14:53:52
URL: http://www.newsthings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback