Märklig Dag.

Dagen började mycket bra. Kom trea på jobbets vinlotteri. Vilket innebär 4 st nya sorters självförtroende. Idag var vi 22 st som deltog. Lennart Lundgren (fd stormålvakt i Pixbo) höll som vanligt i lottningen. Vi kör den hårda stilen. Vi plockar bort en lott i taget. Så man får la vara nöjd med en tredjeplats. Någon i gänget försökte vara lustig och påpekade att detta måste ha varit min största seger någonsin.


Idag var det även sista dagen för två medarbetare. Pixbos målvakt Joakim Ågren och Elisabeth Sundqvist jobbar idag sin sista dag. Bara att önska dom all lycka i framtiden. Ses på dansgolvet ikväll. Tänkte köra några sköna
moves.



# Gott att ha en blogg. Nu har jag tre nyårsfester att välja mellan.


# Kontaktannonsen går inget vidare. Noll svar. Men jag hade inte väntat mig något annat. Från och med nu kan även fattiga söka.

Kommentarer
Postat av: Oggy

Vad är det för sätt att ändra reglerna mitt i allting?

Borde jag med göra då.

"Det räcker om du har två ben"

Postat av: Hans

Jag kan vara ihop med dig.
Har en del hår på ryggen och a-kassa

2007-12-21 @ 16:47:38
Postat av: nr 9

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
Hoppas få fylla ett par flaskor till innan
säsongens slut.

2007-12-21 @ 17:22:30
Postat av: Ida K

Ringer du TV4 så ställer jag också upp i "innebandynörd söker fru" (men i mitt fall blir det make)
Ja,ibland kan det5 dock vara en nackdel...

Hur hittade du mig btw?

2007-12-21 @ 18:45:01
URL: http://innebandynorden.blogg.se
Postat av: Mona

Grattis till bronset :o)

2007-12-21 @ 22:46:04
URL: http://monaspusselbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback